Tuesday, 11 December , 2018

News.kozaninet.gr

Ενημέρωση χωρίς όρια

Archive for the ‘Higilight’ Category

Σε άκρως επικίνδυνη παγίδα έχει πέσει η ιρανική ηγεσία με τη φιλοαμερικανική στροφή της: έχει την αυταπάτη ότι η αμερικανική κυβέρνηση την έχει απόλυτη ανάγκη για να ελέγξει την κατάσταση στη Μέση Ανατολή! Μετατρέπει δηλαδή τη δική της υποχώρηση και την υποχώρηση ολόκληρης της ιρανικής κοινωνίας σε δήθεν αδήριτη ανάγκη του μέχρι τώρα εχθρού! Επιχειρεί έτσι την ιδεολογική συγκάλυψη της δικής της ήττας! Η ισλαμική ηγεσία του Ιράν δείχνει έτσι ότι δεν έχει πάρει κανένα μάθημα από τα παθήματα ηγετών κρατών της αραβικής κοινότητας. Πρώτα πρώτα δεν έχει καταλάβει το θεμελιώδες: Νομίζει ότι αυτή, η ισλαμική ηγεσία, θα διαχειριστεί την προσέγγιση με τις ΗΠΑ. Είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα νυχτωμένη! Αν όντως υλοποιήσει στην πράξη την αρχή της συνεργασίας με τις ΗΠΑ, πολύ σύντομα οι ίδιοι οι Αμερικανοί θα πετάξουν με αμείλικτο τρόπο στα σκουπίδια της ιστορίας τούς αγιοταλάχ του Ιράν και θα τους αντικαταστήσουν με Ιρανούς αστούς πολιτικούς, οι οποίοι δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο από την ισλαμική εξουσία! Θα τους γδάρουν ζωντανούς τους αγιοταλάχ! Ετσι νόμιζε και ο Σαντάμ, όταν διέτασσε την επίθεση του Ιράκ εναντίον του Ιράν τον Σεπτέμβριο του 1980, ενάμιση μόλις χρόνο μετά την ισλαμική επανάσταση που είχε φέρει τον Χομεϊνί στην εξουσία. Εξυπηρετούσε τους Αμερικανούς που ήθελαν να ανατρέψουν το νέο ιρανικό καθεστώς. Οκτώ ολόκληρα χρόνια πολεμούσε ο Σαντάμ εναντίον του Ιράν, θυσιάζοντας πολλές εκατοντάδες χιλιάδες συμπατριώτες του για χάρη των Αμερικανών. Είχε την αυταπάτη ότι θα αμειβόταν για τις υπηρεσίες του.

Οταν, ενάμιση χρόνο μετά το τέλος ιρακινοϊρανικού πολέμου, τον Αύγουστο του 1990, ο Σαντάμ θεώρησε ότι είχε το πράσινο φως από τον Λευκό Οίκο να εισπράξει την ανταμοιβή του για τις υπηρεσίες που παρέσχε στις ΗΠΑ εισβάλλοντας στο Κουβέιτ, οι Αμερικανοί τον τσάκισαν κυριολεκτικά. Σκότωσαν πάνω από… 85.000 (!) Ιρακινούς στρατιώτες και έπιασαν αιχμαλώτους άλλες… 175.000 (!) Ιρακινούς στρατιώτες. Δεκαπέντε χρόνια αργότερα, στις 30 Δεκεμβρίου 2006, με εντολή των Αμερικανών οι Ιρακινοί που τον είχαν αντικαταστήσει στην εξουσία μετά τη στρατιωτική κατοχή του Ιράκ από τις ΗΠΑ, τον κρέμασαν.

Και ο Καντάφι τις ίδιες αυταπάτες είχε, όταν άρχιζε τα ανοίγματά τους προς τις ΗΠΑ, την Αγγλία και τους υπόλοιπους συμμάχους του. Αφού αρχικά τον αποκοίμισαν οι Αμερικανοί, στη συνέχεια οργάνωσαν εξέγερση εναντίον του. Μόλις δύο – τρία 24ωρα πριν την καταστείλει στρατιωτικά, επιτέθηκε εναντίον της Λιβύης το ίδιο το ΝΑΤΟ! Συνέτριψε τον στρατό του Καντάφι, διέλυσε εντελώς τη χώρα και τον ίδιο τον Καντάφι τον έσφαξαν κυριολεκτικά σαν το σκυλί στ’ αμπέλι οι κατσαπλιάδες μισθοφόροι των Αμερικανών.

Στη διαδικασία αυτή βρίσκεται και ο Μπασάρ αλ Ασαντ της Συρίας. Μέχρι και βασανιστήρια για χάρη των Αμερικανών (!) έκανε το συριακό καθεστώς μετά την 11η Σεπτεμβρίου του 2001 με την επίθεση εναντίον των δίδυμων Πύργων και του Πενταγώνου των ΗΠΑ. Υπέβαλαν σε ανελέητα μαρτύρια πραγματικά ή υποτιθέμενα μέλη της Αλ Κάιντα και ό,τι αποσπούσαν ως πληροφορίες από τους δυστυχείς που μεταφέρονταν στα νύχια του καθεστώτος Ασαντ, το μετέφεραν στους Αμερικανούς, που συχνά παρευρίσκονταν στις κτηνώδεις ανακρίσεις.

Ως… ανταμοιβή για τις υπηρεσίες του, οι Αμερικανοί και οι Ισραηλινοί οργάνωσαν εξέγερση εναντίον του με χρηματοδότες τη Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και άλλα εμιράτα του Κόλπου και χιλιάδες αερομεταφερόμενους μισθοφόρους «τζιχαντιστές» μέσω Τουρκίας. Εχουμε ισχυρότατες αμφιβολίες αν θα είχε κατορθώσει να νικήσει τους μισθοφόρους ο Ασαντ, αν δεν υπήρχε το μέχρι πρότινος αντιαμερικανικό ισλαμικό καθεστώς του Ιράν και η αμέριστη στρατιωτική και οικονομική, πέρα φυσικά από την πολιτική, βοήθεια που παρείχε η Τεχεράνη στη Δαμασκό.

Ζοφερό είναι το μέλλον του Ασαντ, αν όντως υλοποιηθεί η φιλοααμερικανική στροφή του Ιράν. Η υπόθεσή του δεν έχει τελειώσει. Δεν είμαστε καθόλου βέβαιοι ότι ο Μπασάρ αλ Ασαντ θα πεθάνει από γεράματα! Ενώ όμως η ιρανική ισλαμική ηγεσία έχει όλα αυτά τα παραδείγματα και μάλιστα τόσο πρόσφατα για το ποια τύχη περιμένει τους αντιαμερικανούς ηγέτες που κάποια στιγμή προσκυνούν τις ΗΠΑ, νομίζουν οι Ιρανοί ισλαμιστές ηγέτες ότι οι ίδιοι θα τη γλιτώσουν! Αν νομίζουν ότι δεν θα ισχύσει ο μέχρι στιγμής απαράβατος κανόνας της συμπεριφοράς των Αμερικανών γι’ αυτούς, αυταπατώνται. Πλανώνται πλάνην οικτράν, όπως θα διαπιστώσουν στη συνέχεια. Η υπεροψία είναι πολύ κακός σύμβουλος. Κάποτε μοιραίος…

http://www.ethnos.gr/

Υπό γερμανική εποπτεία 12 Δήμοι και 3 Περιφέρειες!

Posted by Συντ. Ομάδα On Ιούνιος - 6 - 2014

  • Τραγική επανάληψη της ιστορίας, εις βάρος της Ελλάδας και των Ελλήνων
  • Η γερμανική μπότα είναι ήδη εδώ, αλλά η φιλογερμανική κυβέρνηση το κρύβει επιμελώς
  • Στόχος η καταλήστευση των επικερδών δημοτικών οργανισμών και του ΕΣΠΑ, καθώς και η εισαγωγή γερμανικών επιχειρήσεων σε τομείς σκουπιδιών, τουρισμού και ενέργειας

 

Κίνηση απελπισίας από την Γερμανία, η οποία βλέποντας την σοβαρή πιθανότητα να βρεθεί μπροστά σε ένα οικονομικό κραχ, εξαιτίας της δεινότατης οικονομικής κατάστασης των γερμανικών δήμων, αποφάσισε να κατακλέψει κονδύλια και χρηματοδοτικές πηγές από δήμους και περιφέρειες της Ελλάδας.

Η είδηση…
είναι παλιά, αλλά είναι καλά κρυμμένη από την κυβέρνηση Σαμαρά και, φυσικά, από τα κυβερνο-χρηματοδοτούμενα ΜΜΕ.

Αξίζει να την προσέξουμε, επειδή επίκειται σοβαρότατη οικονομική επιδρομή από την πλευρά της Γερμανίας, της οποίας η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να τραφεί από τις σάρκες της Ελλάδας.

Κάτω από άμεση γερμανική εποπτεία περνούν τον Μάρτιο δώδεκα Ελληνικοί δήμοι, δύο αιρετές περιφέρειες και μια αποκεντρωμένη διοίκηση, σε εφαρμογή της Ελληνογερμανικης συμφωνίας του Μαρτίου 2010, μεταξύ Γ. Παπανδρέου και Αγκελας Μέρκελ. 

Πρόκειται για τους δήμους Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Καλλιθέας , Βέροιας, Κοζάνης, Καρδίτσας, Ρόδου, Αμφιλοχίας, Παιωνίων, Πλαστήρα και Νεάπολης, τις αιρετές περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας και Δυτικής Μακεδονίας και την αποκεντρωμένη διοίκηση Αττικής.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών Ευρ.Στυλιανίδη, το Γερμανικό Υπουργείο Εσωτερικών θα αξιολογήσει δομές και υπηρεσίες και θα ετοιμάσει το κατάλληλο «μοντελάκι» για κάθε τύπο Δήμου της νέο-αποικίας που λέγεται Ελλάδα, ήτοι: Δήμος –πρωτεύουσας, μεγαλούπολη, αστικός, ημιαστικός, αγροτικός, τουριστικός, ορεινός, κ.α.

Στόχος της γερμανικής διοίκησης είναι:

– Η μείωση κατά τα 2/3 του προσωπικού που εργάζεται σήμερα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
– Η ανάληψη από επιχειρηματικα σχήματα των κερδοφόρων λειτουργιών και αρμοδιοτήτων που ασκούν σήμερα οι Δήμοι και τα νομικά τους πρόσωπα.
– Η εξυπηρέτηση των γερμανικών επιχειρηματικών συμφερόντων, μέσα από την δημιουργία μικτών επιχειρήσεων (ΣΔΙΤ), με αξιοποίηση των κονδυλίων του αναπτυξιακού νόμου και του ΕΣΠΑ.

Πρωταρχικοί τομείς που ενδιαφέρουν τη γερμανική πλευρά είναι η διαχείριση των απορριμμάτων, η ενεργεία κάθε μορφής και τα ελληνικά τουριστικά θέρετρα. 

Για να καταλάβουμε τι σημαίνουν όλα αυτά θα θυμίσουμε ότι σε παλιότερη ανακοίνωσή της η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. δημοσιοποίησε ορισμένα ονόματα αιρετών που βρίσκονται σε συνεργασία με τον Γερμανό Υφυπουργό Εργασίας και απεσταλμένο της Καγκελαρίας στην Ελλάδα, Χανς-Γιοαχιμ Φούχτελ. 

Τους αποκάλυψε άλλωστε ο κ. Φούχτελ, όπως και το αντικείμενο των συνομιλιών τους. 

Δεν είναι άλλο από το ξεπούλημα των βασικών αρμοδιοτήτων των Δήμων, όπως η διαχείριση των απορριμμάτων, σε ιδιώτες εγχώριους και μη. 

Ο Φούχτελ και η Γερμανίδα Καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ επιβεβαίωσαν την Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ως προς τη σπουδή της κυβέρνησης και των αιρετών να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών των Δήμων.

Προς τι όλο αυτό το ενδιαφέρον; 

Μήπως για να έρθουν οι οργανωμένοι και έμπειροι Γερμανοί να μας φτιάξουν τους δήμους; 

Το ακούμε αυτό από ορισμένους οπαδούς της «νέας τάξης πραγμάτων». 

Άλλωστε μια νέα τάξη για την Ευρώπη δεν ευαγγελιζόταν και ο Αδόλφος Χίτλερ;
Η αλήθεια όμως είναι άλλη. 

Οι Γερμανικοί δήμοι είναι καταχρεωμένοι σε βαθμό κακουργήματος.

Με άλλα λόγια οι Γερμανικοί δήμοι και τα κρατίδια είναι στο χείλος της χρεοκοπίας. 

Είναι λοιπόν αναγκασμένοι, δήμοι και κρατίδια, αν δεν βάλουν στο χέρι τα κονδύλια των Ελληνικων δήμων μεσω ΕΣΠΑ καθως και τις Ελληνικες πλουτοπαραγωγικες πηγες, να χρηματοδοτηθούν από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση γεγονός που θα σημάνει την εκτίναξη του δημόσιου χρέους και ελλείμματος με αποτέλεσμα να υποβαθμίσουν την πιστοληπτική ικανότητα της Γερμανίας, οι οίκοι αξιολόγησης και να εκτιναχθούν τα επιτόκια δανεισμού που σήμερα είναι γύρω 1% και δεν δημιουργούν πρόβλημα δανεισμού στην χώρα.

Έτσι η Γερμανία θα γευτεί κι αυτή τον φαύλο κύκλο της χρεοκοπίας όπως και οι χώρες του Νότου, αν δεν λεηλατήσει την Ελληνικη Τοπική Αυτοδιοικηση.

Έτσι εξηγείται γιατι με τόση επιμονή όλο το προηγούμενο διάστημα ο «καλοκάγαθος» χερ Φούχτελ, εντεταλμένος πληρεξούσιος υπουργός (όπως και επί Κατοχής 1941-44) της γερμανικής κυβέρνησης για την Ελλάδα, όργωσε απρόσκλητος κάθε γωνιά της πατρίδας μας. 

Αποστολή του ήταν να πείσει με «καθρεφτάκια και κάθε λογής υποσχέσεις» για συνεργασία «από τα κάτω» και κοινή δράση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μέσω δικτύων, αδελφοποιήσεων πόλεων κ.λπ. με εμπειρογνώμονες, επιχειρηματίες και κοινωνία των πολιτών. 

Και απ΄ότι φαίνεται, σε ορισμένες περιπτώσεις τα κατάφερε. 

Στο επίπεδο της συνεργασίας από τα «κάτω «εντάσσεται και η Ελληνογερμανική Συνέλευση, που οργανώθηκε φέτος επεισοδιακά το Νοέμβριο στη Θεσσαλονίκη.

Σε κυβερνητικό επίπεδο τώρα, υπάρχει στενή συνεργασία μεταξύ του ομοσπονδιακού υπουργείου Οικονομικών και Τεχνολογίας της Γερμανίας με τη συμμετοχή της Taskforce EU και τον γερμανομαθή υπουργό Εσωτερικών Στυλιανίδη, την Ένωση των Περιφερειαρχών (ΕΝ.ΠΕ) και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας(ΚΕΔΕ).

Ας σημειωθεί ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δημάρχων και περιφερειαρχών, που συνεργάζονται με τους Γερμανούς, εξελεγησαν στις εκλογές του Οκτωβρίου 2010, και ανήκουν στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. 

Σήμερα οι ίδιοι αιρετοί των δύο πρώην μεγάλων κομμάτων πιέζουν μέσω υπουργείου Εσωτερικών, να παραταθεί η θητεία τους έως το τέλος του 2015, γιατί όχι και μέχρι το 2022, όταν περατωθεί η εφαρμογή των μνημονίων;

Ο λόγος είναι απλός. 

Γνωρίζουν γιατί έρχονται καθημερινά σε επαφή με πολίτες, ότι η επανεκλογή τους, ακόμα και με τρικομματικη στήριξη στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές του Ιουνίου του 2014, θα είναι από δύσκολη έως αδύνατη. 

Οι τοπικές κοινωνίες τους έχουν γυρίσει τη πλάτη και τους έχουν ταυτίσει με ότι εκπροσωπούσαν και συνεχίζουν να εκπροσωπούν: το Μνημόνιο και την νέα τάξη πραγμάτων. 

Άρα έχουν ένα λόγο παραπάνω ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και ο Σαμαράς να αναβάλλουν τις αυτοδιοικητικες εκλογές, τουλάχιστον για 18 μήνες, αφού έτσι επιθυμεί και το Βερολίνο.

Ποιος ξέρει τι μπορεί να γίνει, αν στη θέση των σημερινών πειθήνιων δημάρχων, εκλεγούν δήμαρχοι, πολιτικά αντίθετοι από τις πολιτικες του Μνημονίου, με αυτοδιοικητική συνείδηση και πατριωτικό πνεύμα; 

Τότε πραγματικα αρχίζουν τα δύσκολα…

Τα συμπεράσματα δικά σας, λοιπόν. 

Τι θα συμβεί ή τι μπορεί να συμβεί στους δήμους και τις περιφέρειες της Ελλάδας μόνο η κυβέρνηση του «πρωθυπουργού» Αντώνη Σαμαρά μπορεί να το δημοσιοποιήσει… 

Η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν τραγική φάρσα, αφού όπως τον χειμώνα του 1943 η Γερμανία αποφάσισε να στερήσει από την Ελλάδα όλες τις πηγές τροφοδοσίας της χώρας (ακόμη και την τροφή) για να στηρίξει τους γερμανούς πολίτες. 

Τα αποτελέσματα είναι γνωστά σε όλους… 

Ετοιμαστείτε να ζήσετε μία ακόμη επανάληψη της ιστορίας…

 

http://greece-report.blogspot.com/2014/05/12-3.html

Και μιλάμε για τη δίκη των κορυφαίων Ελλήνων δικαστών, που δε δίστασαν με αποφάσεις ντροπής, να προσδώσουν νομιμότητα σε ταπεινωτικά κατοχικά διατάγματα, και στους χειρισμούς δοτών και προσκυνημένων πολιτκών ηγετών, που έβγαλαν στο σφυρί την ίδια τους τη χώρα…

γράφει ο REPORTO

Με κάποιες επιμέρους και ανώδυνες αποφάσεις της η «Ελληνική δικαιοσύνη», επιχείρησε να χρυσώσει το χάπι της καθολικής της υποταγής, κι αυτό το έκανε μόνο και μόνο για να εξασφαλίσει το όποιο άλλοθι υποτιθέμενης αμεροληψίας, προκειμένου…

να μονιμοποιήσει με τις αποφάσεις της κορυφαίες κατοχικές αποφάσεις που συνιστούν δίκαιο ντροπής για τη χώρα.

Απέδειξε όμως, πως δε διαθέτει τα κότσια, ούτε τις εξαιρέσεις στο θλιβερό έργο της να στηρίξει με σθένος και σχετική αποφασιστικότητα. Η κυβέρνηση αρνείται να υλοποιήσει αποφάσεις για τις καθαρίστριες και τους στρατιωτικούς, αλλά οι εισαγγελείς σιωπούν, φροντίζοντας να πιστώσουν με χρόνο την κατοχική διοίκηση, για να μην τηρήσει ούτε καν και αυτές τις ανώδυνες αποφάσεις.

Υποτίθεται ότι «τόλμησε» να ακυρώσει επιμέρους κυβερνητικές αποφάσεις, αλλά δεν τόλμησε να απαγορεύσει στην κατοχική διοίκηση να τις αντικαταστήσει με άλλες (τα γνωστά ισοδύναμα). έτσι αυτό που έκανε στην πράξη, ήταν να καταφύγει σε ορισμένα ανώδυνα τσαλίμια, για να μπορέσει να κρύψει πίσω από αυτά, την άθλια στάση της απέναντι στην πεμτπουσία του κατοχικού δικαίου στο οποίο έχει παραδοθεί η χώρα.

Επομένως, είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός, πως σε όλες τις κρίσιμες αποφάσεις, η Ελληνική δικαιοσύνη υποκρίθηκε ότι δίκασε «στο όνομα του Ελληνικού λαού», ενώ στην πραγματικότητα συνέπραξε ανοικτά με την κατοχική διοίκηση, «νομιμοποίησε» τα διατάγματά της και δίκασε σε βάρος του Ελληνικού λαού.

Αυτή ακριβώς η στρατηγική της σύμπλευση ήταν που καθόρισε την κορυφαία της απόφαση περί της «συνταγματικότητας» του μνημονίου. Και αυτή ακριβώς η στρατηγική της σύμπλευση σηματοδότησε και τις σημαντικότερες σχετικές με αυτό επιμέρους αποφάσεις της (βλέπε κλοπή μικροομολογιούχων κλπ).

Κοινός παρονομαστής αυτού του δικαστικού αίσχους, ήταν το υποτιθέμενο «δημόσιο συμφέρον». Αυτό υποτίθεται ότι εξυπηρέτησαν οι αποφάσεις της ντροπής.

Η αξιότιμη όμως κυρία Δικαιοσύνη, δεν μπήκε ούτε μια φορά στον κόπο να επιχειρηματολογήσει και κυρίως να αποδείξει, με ποιο τρόπο υπηρετήθηκε το δημόσιο συμφέρον, όταν η κοινωνία (δηλαδή το δημόσιο), κατά τη διάρκεια αυτής της θλιβερής διαδρομής απαρριθμεί:

7.000 δολοφονημένους…

Ξεπαγιασμένα σχολεία και νοικοκυριά…

1,5 εκατομμύριο άνεργους…

Μια ολόκληρη χώρα που τη μετέτρεψαν σε απέραντο χρεοστάσιο…

Πλιατσικολογημένα ασφαλιστικά ταμεία…

Άστεγους… Νεόπτωχους… Δυστυχισμένους… Απελπισμένους νέους… Νεκροπόλεις εκεί που άλλοτε έσφυζε η καθημερινότητα από ζωή και επαγγελματική δραστηριότητα… Γιαπιά που έμειναν κουφάρια… Κλεμμένες συντάξεις… Ανασφάλιστοι πολίτες… Βιομηχανία κατασχέσεων… κλπ… κλπ… κλπ…

Αν δηλαδή το «δημόσιο συμφέρον» δεν είχε υπηρετηθεί με τον τρόπο που το υπηρέτησε η κατοχική διοίκιση και νομιμοποίησαν οι ‘Έλληνες» δικαστές, ποια θα ήταν σήμερα η εικόνα αυτής της χώρας??? Αυτή που επιχειρούν να εμφανίσουν ως πιθανότητα οι τρομολάγνοι που προσκύνησαν???

Αν ναι… τότε γιατί αυτή η εικόνα δεν εμφανίστηκε εκεί όπου οι πολιτικοί ηγέτες δεν προσκύνησαν το σουλτανάτο της κατοχής???

Η Ελληνική δικαιοσύνη λοιπόν – έναντι τιμήματος και αυτό το τίμημα ήταν τα αναδρομικά της – συμπαρατάχθηκε με τους εχθρούς του λαού και ανέλαβα εθελοντικά να διαχειριστεί το κατοχικό δίκαιο σύμφωνα με συγκεκριμένες οδηγίες.

Από τη στιγμή λοιπόν που η δικαιοσύνη γνωμάτευσε με βάση το δημόσιο συμφέρον, στο μιας κοινωνίας που έχει μετατραπεί σε γκεσταπίτικο κολαστήρι, ενώ οι μοναδικοί που σώθηκαν από αυτούς τους χειρισμούς ήταν οι συμμορίες των ευρωπαϊκών τραπεζών, αντιλαμβανόμαστε επαρκώς τι ακριβώς εννοούν οι ελληνόφωνοι δικαστές όταν επικαλούνται το «δημόσιο συμφέρον».

Αυτό το αίσχος αποκαλούν κάποιοι «νομικό πολιτισμό», προσβάλλοντας έτσι και την Ελληνική γλώσσα και το πραγματικό νοηματικό φορτίο των λέξεων.

Τι σόι νομικός πολιτισμός είναι αυτός, όταν ένας πολίτης αν έχει μια απλή αντιδικία για τα κοινόχρηστα, θα πρέπει να σέρνεται τουλάχιστον μια πενταετία στα δικαστήρια της ντροπής, ενώ την ίδια στιγμή, κυριολεκτικά μέσα σε μια νύχτα, να μετατρέπεται το κατοχικό δίκαιο σε δίκιο μιας ξεπουλημένης πατρίδας???

Τι σόι σεβασμό μπορεί να διεκδικεί αυτή η δικαιοσύνη από τους πολίτες της χώρας, όταν τολμά να αποκαλεί «δημόσιο συμφέρον» τη δόλια προσπάθεια της συμμορίας του Καστελλόριζου και των διαδόχων της, να σώσουν τις συμμορίες των ευρωπαϊκών τραπεζών, ταπεινώνοντας το λαό αυτής της χώρας???

Ποιο «δημόσιο συμφέρον» υπηρετήθηκε, όταν τα δημόσια ταμεία πλιατσικολογήθηκαν, όταν εκατομμύρια οικογένειες οδηγούνται στο δικό τους Γολγοθά δυστυχίας, ενώ την ίδια στιγμή πληρώνονται στο άρτιο ομόλογα που κατέχουν συμμορίες και εκβιαστές ανά την υφήλιο???

Ποια πραγματικά λαοπρόβλητη κυβέρνηση θα μπορούσε να ρίξει στη λήθη αυτή την κατάπτυστη συνενοχή, να μη δικάσει και να μην καταδικάσει αυτούς τους δικαστές, που με τρόπο προκλητικό, δεν αποδίδουν πλέον δίκαιο, αλλά νομιμοποιούν κατοχικές διατάξεις???

 

http://ksipnistere.blogspot.gr/2014/06/blog-post_5952.html

Ποιοί τους προωθούν και τους προστατεύουν;
Το απόρρητο τηλεγράφημα που αποκαλύπτει ότι η CIA έκλεισε νευραλγικό τομέα της ΕΥΠ!

193-620x412http://news.kozaninet.gr/wp-content/uploads/2014/06/193-620x412-300x199.jpg 300w" sizes="(max-width: 344px) 100vw, 344px" />Η πρόσφατη αποκάλυψη μεγάλης ενημερωτικής ιστοσελίδας για τον πρώην Υπουργό Ανδρέα Λοβέρδο και την υποστήριξή του στην Scientology, φώτισε μία πτυχή του πολιτικού ρόλου που παίζει αυτή η ακραία οργάνωση. Το κέντρο της ΚΕΦΕ που το έκλεισε μεν η Ελληνική Δικαιοσύνη αλλά δεν εξουδετέρωσε τα υπόγεια δίκτυα που είχε στήσει από τις αρχές του ’90. Για αυτά θα σας μιλούμε από εδώ και τώρα.
Αποκαλύπτουμε εδώ έναν επίσης σαηεντολογικό συνδυασμό γεγονότων που σχετίζονται με τον περιβόητο πια Δημήτρη Χριστόπουλο, υποψήφιο Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, που συμμετείχε στην επέμβαση για να διαγράψει την Σουλεϊμάν Σαμπιχά (την μαχητική και ακέραια Ρομά που ξεμπρόστιασε σε όλη την Ευρώπη την αλητεία του Τουρκικού Προξενείου) από τη λίστα υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ για Ευρωβουλή. Τα ακόλουθα είναι μόνο ένα τμήμα όσων σταδιακά θα αποκαλύψουμε. Είναι πάρα πολλά για να βγουν μονομιάς.
Ένα απόσπασμα από άρθρο θα μπορούσε να προβληματίσει πολλούς:
«Η Σουλεϊμάν Σαμπιχά αποβλήθηκε από το Ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, μέσω μιας απλής ανακοίνωσης του γραφείου τύπου, παρόλο που η κεντρική επιτροπή είχε εγκρίνει την συμμετοχή της σε αυτό , με συντριπτική πλειοψηφία 152 υπέρ στους 180! Και είναι απορίας άξιον, πώς, μέχρι στιγμής, δεν βρέθηκε ουδείς εκ των 152 υπερψηφισάντων που να διαμαρτυρηθεί , για την πραξικοπηματική αυτή αποβολή, για μια διαδικασία που εξ ορισμού σηματοδοτεί την αυτοακύρωση της λειτουργίας αυτού του ανώτερου καθοδηγητικού οργάνου, αλλά και τον ευτελισμό της έννοιας της πολιτικής ευθύνης. Το πανελλήνιας εμβέλειας Ευρωψηφοδέλτιο, κρίθηκε τελικά σε επίπεδο περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, λες και επρόκειτο για τοπικής εμβέλειας υποψηφιότητα».

Για τουλάχιστον 10 χρόνια ο Χριστόπουλος με την αρχική οργάνωσή του Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, επέδειξε φανατική εχθρότητα κατά αρχικά της Εκκλησίας και κατά του πατριωτισμού σε εντελώς ατεκμηρίωτη βάση και φυσικά με τρόπο που δεν έχει καμμία σχέση με την ακαδημαϊκή υπευθυνότητα και επαγγελματισμό.
Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (με κάποιον τρόπο έγινε μέλος και στην Εθνική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) είναι οργάνωση στην οποία συμμετείχε παλαιότερα και ο Φαίδων Βεγλερής. Ο Φαίδων Βεγλερής αναφέρεται σε έγγραφα της Scientology με τον κ. Νίκο Φραγκάκη, ο οποίος (α) είναι δικηγόρος των Μαρτύρων του Ιεχωβά (β) παλιό μέλος της ΑΠΠΔ, όπως και (γ) μέλος της ΕΕΔΑ του Χριστόπουλου, και αναφέρεται ως τερματικό χειρισμού-επηρεασμού του Βεγλερή. Στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και στην Εθνική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων όπως και στην αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θα επανέλθουμε σε άλλο κείμενο σχετικά με τη σαηεντολογική επέμβαση για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες.
Δεν αναφέρω καν το διαγώνισμα που έβαλε ο Χριστόπουλος σε φοιτητές της Παντείου με σεξουαλικά υπονοούμενα για τον Χριστό διότι αυτό είναι ξεκάθαρα προϊόν διεστραμμένου εγκεφάλου. Ούτε επίσης το «Ραγκούσιο» νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια σε λαθρομετανάστες που έχει τη σφραγίδα και του Χριστόπουλου.

Θα δούμε συνοπτικά τον συνδυασμό σαηεντολογικής δράσης στους τομείς πολιτικής-ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως προβάλλεται στο πρόσωπο του Δημήτρη Χριστόπουλου, υποψήφιου Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.
Στο τέλος υπάρχει και τμήμα κειμένου που υποβλήθηκε στην σημερινή Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας σχετικά με την ευκαιρία που έχει ο Αλέξης Τσίπρας να ξεβρωμίσει τον ΣΥΡΙΖΑ από κατάλοιπα οργανώσεων όπως η Scientology που έχουν άμεση υποστήριξη από CIA.
Ο Δημήτρης Χριστόπουλος στηρίχθηκε πάνω στα αποτελέσματα της δράσης από την ακραία οργάνωση της Scientology, η οποία ξεκίνησε τη δημιουργία όλης της υποδομής ανεξέλεγκτων «ανεξάρτητων» επιτροπών και οργανώσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων για να λειτουργεί χωρίς έλεγχο και να εξυπηρετεί τον στρατηγικό χώρο που την κάλυπτε στον οποίο συμπεριλαμβάνεται η CIA και το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι δηλαδή ο George Soros.
Ήταν προσπάθεια να παρακαμφθούν οι Νόμοι και να επιβληθούν από «ανεξάρτητα σώματα» τα προϊόντα εξουσίας του σαηεντολογικού χώρου, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η SCIENTOLOGY. Ένα Ξέπλυμα Ισχύος δηλαδή. Αυτά έγιναν μετά από το «ξεφώνημα» της σαηεντολογικής μετωπικής-βιτρίνας οργάνωσης ΠΑΝΙΦΕ του Τάκη Αλεξίου, που αποκαλύφθηκε από εισαγγελική έρευνα. Το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι και οργανώσεις όπως του Χριστόπουλου ανέλαβαν το έργο που είχε η ΠΑΝΙΦΕ. Θα παρουσιάζουμε σταδιακά και σπονδυλωτά λαμβάνοντας υπόψιν και την επικαιρότητα, όπως τώρα με τον Χριστόπουλο.
Τα έγγραφα που κατασχέθηκαν από εισαγγελικές εφόδους το 1995 στα γραφεία του σαηεντολογικού Κέντρου ΚΕΦΕ (το οποίο η Δικαιοσύνη έκλεισε το 1997) αποκαλύπτουν μέχρι και παρέμβαση της CIA για να κλείσει τμήμα της Αντικατασκοπείας στην ΕΥΠ που παρακολουθούσε οργανώσεις-βιτρίνες. Το συγκεκριμένο έγγραφο (σε μετάφραση από τα αγγλικά) που στέλνει ο Διευθυντής Ειδικών Υποθέσεων Ηλίας Γρατσίας στο ευρωπαϊκό κέντρο στη Δανία, λέει:

300102 ATH
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ για το ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ του ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

001960
[σφραγίδα Διεύθ. Εγκλημ. Ερευν.]

Αγαπητέ Marlis,

Αυτά είναι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα.

Στο μέτωπο Δημοσίων Σχέσεων [PR] είχαμε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα που ήδη μεταδώθηκε την Κυριακή από το Κανάλι 67. Θα υπάρξει ένα άλλο την Τετάρτη. Μία βιντεοκασσέτα με 4 τηλεοπτικά προγράμματα στάλθηκε στον Σταθμό NET TV της Καλαμάτας και σύντομα θα μεταδίδονται προγράμματα και από εκεί. Ετσι θα μεταδίδονται 3 προγράμματα κάθε εβδομάδα !!!
Στο μέτωπο του Αντι Θρησκευτικού Κινήματος [ARM], έδωσα μία συνέντευξη στον δημοσιογράφο Χρήστο Κούτση για το τηλεοπτικό πρόγραμμα «Χωρίς Αναισθητικό» του STAR Channel, σχετικά με τις σχέσεις του L [π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος] με την Ελληνική Υπηρεσία Πληροφοριών και τους Ναζί. Ο κ. [Τάκις] Αλεξίου και ο κ. [Θεοφάνης;] Μπούκας του έδωσαν επίσης συνεντεύξεις και το πρόγραμμα θα μεταδωθεί την Πέμπτη. Ζήτησα από τον δημοσιογράφο να είμαι παρών κατά τη διάρκεια του μοντάζ του προγράμματος, ώστε να μην καταλήξω να παρουσιαστώ ο ίδιος ως ναζιστής. Τα καλά νέα είναι ότι, μετά από την παρέμβαση της CIA, το Τμήμα της Ελληνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, σχετικά με Νέες Θρησκευτικές Κινήσεις [NRMs], έκλεισε και απολύθηκαν οι υπάλληλοι !!
Αυτή την εβδομάδα υπήρξε και ένα δεύτερο ραδιοφωνικό πρόγραμμα από τον κρατικό Σταθμό ΕΡΑ1, που πήρε συνέντευξη από τον L σχετικά με τις πράξεις του. Το πρόγραμμα ήταν επιθετικό απέναντι στον L και ένας καθηγητής Πανεπιστημίου και ένας κορυφαίος δημοσιογράφος έδωσαν συνέντευξη για να εκφράσουν τις επιθετικές απόψεις τους σχετικά με τον L. Ο L σοκαρίστηκε, καθώς ένας από αυτούς παρουσίασε τις ενέργειες του L ως τρομοκρατία.
Στο μεταξύ, ο κ. Αλεξίου απασχολείται με μία περίπτωση Δυνητικής Πηγής Προβλημάτων Τύπου C (PTS-C) [κάποιος που έχει συζυγικούς ή άλλους οικογενειακούς δεσμούς με άτομα που έχουν υποβάλλει μήνυση, ή έχουν απειλήσει να υποβάλλουν ή συνεργάστηκαν με άλλους που έχουν κάνει έτσι] ενός μέλους της ομάδας του και με νομικά μέσα ο L θα κληθεί αυτή την εβδομάδα από το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα για να του δωθούν «εντολές» να μην διαταράσσει τη ζωή των ανθρώπων.
Πολύ αγάπη, Ηλίας [Γρατσίας] Ελληνικό Τμήμα Ειδικών Υποθέσεων

Δηλαδή η ίδια η CIA κινήθηκε και έκλεισε το τμήμα αντικατασκοπείας της ΕΥΠ που εξέταζε οργανώσεις όπως η Scientology αν παίζουν άλλο ρόλο από αυτό που δείχνουν.

Η Scientology έκανε τη διείσδυση και διάβρωση του δημοσιογραφικού χώρου δημιουργώντας και οργανώνοντας ομάδες συμμάχων σε αντιεκκλησιαστική και ανθελληνική κατεύθυνση.
Τα γεγονότα, όπως βρήκαμε, έχουν αναφερθεί σε διάφορες χρονικές περιόδους αλλά τώρα τα παρουσιάζουμε συνοπτικά και συνολικά. Πολλά από αυτά έχουν υποβληθεί ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας (και ένα μικρό τμήμα από τη δεύτερη φορά το περιλαμβάνουμε εδώ) αλλά αρχικά ο (Μητσο-Ντορικός) Πρόεδρος Απόστολος Σταύρου, «γείωσε» το θέμα, για να μην «εκθέσει κόσμο». Μέχρι τώρα, η Επιτροπή δεν έχει ασχοληθεί ακόμη.
Σήμερα έχει διαμορφωθεί μία ιδιαίτερη κατάσταση με την έννοια ότι ο βασικός πολιτικός πυρήνας, ο οποίος υποστήριζε πολιτικά, κοινωνικά και δημοσιογραφικά την Σαηεντολογία (δηλαδή ο «Συνασπισμός» με την παλαιά σύνθεση) σήμερα έχει διαφορετική μορφή, σύνθεση στελεχών και ηγεσίας και η παλαιά σύνθεσή του φαίνεται να βρίσκεται σε άλλο «στρατόπεδο» από την σημερινή. Γενικά αυτό που χαρακτηριζόταν «εκσυγχρονιστικός χώρος» (με πυρήνα στον παλαιό «Συνασπισμό») και απλωνόταν σε όλα τα κόμματα, λειτούργησε ως πολιτική, κοινωνική και δημοσιογραφική θερμοκοιτίδα για τη Σαηεντολογία και τον ξένο στρατηγικό χώρο της. Σήμερα η απαίτηση της κοινωνίας για κάθαρση και απολύμανση σε κάθε τομέα μπορεί να ικανοποιηθεί σε αυτή την περίπτωση. Αν η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας κάνει το καθήκον της.

Από το 1993 η Σαηεντόλοτζυ είχε επιλέξει για συνεργασία τους τότε Ευρωβουλευτές Αλαβάνο, Παπαγιαννάκη και Εφραιμίδη διότι είχαν αξιολογηθεί ως «αντι-ορθόδοξοι» όπως αποκαλύπτει σαηεντολογικό έγγραφο της 20ης Ιουνίου 1993.

Σε άλλο κατασχεμένο σαηεντολογικό έγγραφο αναφέρονται το 1995 ως σύμμαχοι πλήθος «αριστεροί» μεταξύ των οποίων και ο μετέπειτα βουλευτής κ. Κουναλάκης. Από τότε μέχρι πρόσφατα, ο πυρήνας του «εκσυγχρονιστικού» αποστήματος μέσα στο ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, κλπ λειτούργησε ως σερβιτόρος των σχεδίων και αναλυτικών εντολών που δόθηκαν στη Σαηεντολογία από τη διεθνή Διοίκηση των ΗΠΑ μέσω του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ειδικών Υποθέσεων (OSA EU) στη Δανία.

Η Αριστερά έχει υποστεί μία καθοριστικής σημασίας διείσδυση από τις ΗΠΑ, για την φυσιογνωμία και λειτουργία της. Όσο ενοχλητικό και να αποτελεί για άτομα που θεωρούν τους εαυτούς τους «αριστερούς», είναι δεδομένο πια. Υπήρξε εκπληκτική ταύτιση μεταξύ ενεργών κέντρων ισχύος στις ΗΠΑ με την πολιτική συμπεριφορά και ενέργειες του ευρύτερου «εκσυγχρονιστικού» χώρου, τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα.

Η αναδιάταξη και απολύμανση στην πολιτική που είναι πια πανίσχυρη λαϊκή απαίτηση, αποτελεί και ευκαιρία τόσο για τον ΣΥΡΙΖΑ όσο και για τους άλλους πολιτικούς χώρους που μολύνθηκαν, ώστε με τα στοιχεία που παρουσιάζουμε, να αναθεωρήσουν θέσεις και πολιτικές που δίχασαν τον ελληνικό λαό από τη δεκαετία του ’90 και συνέβαλλαν καθοριστικά στη σημερινή κατάσταση. Για δύο δεκαετίες περίπου (μέσω των σταδιακά ελεγχόμενων ΜΜΕ) οι ακραίες αντιδημοκρατικές ομάδες εντός των κομμάτων επέβαλαν στη ελληνική κοινωνία την ανοχή σε προκλητικές πολιτικές και ενέργειες κατά των εθνικών θεμάτων, Εκκλησίας, οικογένειας, ιστορικής αλήθειας και αξιοπρέπειας.
Οι Έλληνες εξωθήθηκαν «να το βουλώσουν» και να ανεχθούν πρωτόγνωρα προσβλητικές καταστάσεις από το να κατηγορούνται για ρατσισμό μέχρι για ευθύνες σε Ιερά Εξέταση!!! Γνωρίζοντας ότι άδικα κατηγορούνται και ότι παράνομα τούς επιβάλλεται η ανοχή. Ακριβώς όπως σήμερα παράνομα επιβάλλονται οι εντολές των Μνημονίων και άδικα κατηγορούνται οι Έλληνες ως τεμπέληδες, κλπ.

Η ανοχή που μέχρι σήμερα στην εποχή της Τρόικα δείχνει η ελληνική κοινωνία στους επίορκους δημόσιους λειτουργούς, καλλιεργήθηκε από τότε και επιβλήθηκε από τον εξτρεμιστικό στρατηγικό χώρο των ΗΠΑ που εξυπηρετείται από οργανώσεις όπως η Σαηεντολογία. Αποτελεί το έδαφος για ξέπλυμα ισχύος και επιβολή καταστάσεων όπως αυτές που επιβάλλονται σήμερα. Το έδαφος στρώθηκε από παλιά.
Ο «αριστερός κόσμος» δεν ήταν ο μοναδικός πολιτικός χώρος που ελέχθηκε σε μεγάλο βαθμό. Οι πρώην υπουργοί Ευθυμίου και Λοβέρδος είχαν υπερασπισθεί στελέχη της Σαηεντολογίας στη δίκη για «φακελλώματα» πολιτικών, δημοσιογράφων, κληρικών, κλπ. Ο πρώην υπουργός Σταθόπουλος συντόνισε συνέδρια με συγκαλυμμένη σαηεντολογική καθοδήγηση και επαναξεκίνησε την ιστορία των ταυτοτήτων, που είχε σταματήσει όταν έπεσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Ο κ. Φώτης Κουβέλης συμμετείχε επίσης σε τέτοια συγκαλυμμένα σαηεντολογικά συνέδρια στα πρώτα στάδια του Συνασπισμού. Δεν τελειώνουμε όμως. Θα συνεχίσουμε.

 

http://www.hellasforce.com/

syrizahttp://news.kozaninet.gr/wp-content/uploads/2014/05/syriza-300x200.jpg 300w" sizes="(max-width: 408px) 100vw, 408px" />

Τους παλιούς καιρούς της σιδηρόφρακτης Αλβανίας του Χότζα, σποραδικά κάποιοι Βορειοηπειρώτες το έσκαγαν κάτω από τις κάνες των μυδραλιοβόλων, των φρουρών της «Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας», έρχονταν στην μητέρα-πατρίδα και διεκτραγωδούσαν το ζόφο στον οποίο ζούσε η ελληνική μειονότητα.

Φευ, τόσο από την μονολιθική όσο και από την «προοδευτική» Αριστερά δεν γίνονταν πιστευτοί, αφού τα μαρξιστικά κιτάπια διακήρυτταν ότι ο λαός σε μια Σοσιαλιστική Δημοκρατία, είναι ενιαίος, ότι δεν είναι δυνατόν να γίνονται τέτοιες διακρίσεις, και ότι τα όποια προβλήματα είναι κοινά, αφορούν σύνολη την εκεί κοινωνία, και με την καλή θέληση της ηγεσίας, επιλύονται!

Σύντομα οι Βορειοηπειρώτες κατέληγαν στη Δεξιά και την ακροδεξιά, αφού εκεί έβρισκαν κατανόηση και περίθαλψη. Στη συνέχεια, ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία, η Αριστερά θεωρούσε το γεγονός ως απόδειξη ότι οι εν λόγω ομογενείς ήταν ακροδεξιοί και γιαυτό σπίλωναν τα επιτεύγματα μιας Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας, εξ’ ου και ψεύδονταν όσον αφορά διακρίσεις κατά της μειονότητας!

Με την ίδια ιδεολογική και ιστορική αμβλυωπία αντιμετώπιζε η Αριστερά και τις μαρτυρίες για τρομακτικούς εξανδραποδισμούς, μαζικές μετακινήσεις στα βάθη της Σιβηρίας, φυλακίσεις και εκτελέσεις, που υπέστησαν οι Πόντιοι ομογενείς, στον καιρό της σταλινικής παντοκρατορίας.

Η στάση αυτή είναι βίωμα και κοσμοθεωρία και επιζεί ως τις μέρες μας, σχεδόν αναλλοίωτη. Εξ’ ου και η πρόσφατη αναταραχή στον ΣΥΡΙΖΑ, η οποία δεν είναι διαχειριστική αδυναμία και απειρία, αλλά η δικαίωση της ανωτέρω αυτοεκπληρούμενης προφητείας. Η «Αυγή» δεν διανοήθηκε να προσάψει στη Σαμπιχά Σουλεϊμάν (που θα έπρεπε να είναι η χαρά του ΣΥΡΙΖΑ) ακροδεξιά τοποθέτηση. Της προσήψε το γεγονός ότι «έχει υιοθετηθεί εδώ και χρόνια από την ελληνική Ακροδεξιά»!

Λες και φταίει η ίδια για το γεγονός ότι τα ευήκοα ώτα – στην κραυγή της για αυτοπροσδιορισμό και στις καταγγελίες της κατά του τουρκικού προξενείου – βρέθηκαν μόνο στην ακροδεξιά – αφού η Αριστερά θεωρούσε τις καταγγελίες εθνικιστικές και φορούσε ωτοασπίδες!

Έτσι εμφιλοχώρησαν και διατυπώθηκαν απόψεις που, εν τη αφελεία τους, εξυπηρετούν απολύτως το τουρκικό προξενείο – όπως η άποψη που γρονθοκοπεί την κοινωνική ανθρωπολογία, και ανάγει μηχανιστικά την ύπαρξη Πομάκων και Ρομά στη Θράκη, σε… διάφορους μηχανισμούς ελαφρού και βαθέως κράτους (sic), που «βάλθηκαν να μας πουν ότι η μειονότητα δεν είναι ένα συμπαγές τουρκικό πράμα, αλλά δυο και τρεις εθνοτικές ομάδες Πομάκων, Τσιγγάνων και τουρκογενών».

Υπέροχα. Η μειονότητα, λοιπόν, είναι «συμπαγές τουρκικό πράγμα»!

Το γεγονός ότι οι μειονότητες στις περιοχές των συνόρων – και δη των Βαλκανικών – είναι «στρατηγικές μειονότητες», μπορούν δηλαδή εν δυνάμει να χρησιμοποιηθούν από τα όμορα κράτη ως υπομόχλια στη δημιουργία προβλημάτων και αποσταθεροποιητικών καταστάσεων, το γεγονός ότι το τουρκικό προξενείο προσπαθεί αδιακόπως να εμφυσήσει τουρκική εθνική συνείδηση σε κάθε τουρκόφωνο μουσουλμάνο της Θράκης (έστω κι αν αυτός είναι Πομάκος ή Ρομά), το γεγονός ότι σε κάποιες λίγες δεκαετίες αν όλοι προσμετρηθούν ως «συμπαγές τουρκικό πράγμα», μπορεί να προκύψει αίτημα αυτονομίας και μύρια όσα προβλήματα αυτό θα επιφέρει, διαλανθάνει της προσοχής κάποιων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ.

Ουδείς νουνεχής ζητεί από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να υιοθετήσει πατριωτικές κορώνες, όπως και ουδείς νουνεχής επιδοκιμάζει τη λαϊκιστική θεατρικότητα της επιστράτευσης του σεβαστού Μανόλη Γλέζου ως υποψήφιου ευρωβουλευτή, για τη διασκέδαση των καταστρεπτικών εντυπώσεων που δημιουργήθηκαν.

Επειδή, όμως, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει βάσιμες ελπίδες να είναι η αυριανή κυβέρνηση της χώρας, επιβάλλεται να εντρυφήσει πάραυτα και σοβαρά στο πλέγμα των εθνικών προβλημάτων, μέρος των οποίων μπορεί να γίνει και η Θράκη (παρόλο που θα έπρεπε να είναι μόνο εσωτερικό θέμα καθώς, χάρη στη μεγαλοφυΐα του Ελευθέριου Βενιζέλου, η μειονότητα χαρακτηρίστηκε ως θρησκευτική και όχι ως εθνική, και πολύ περισσότερο δεν αναγνωρίστηκε ως «συμπαγές τουρκικό πράγμα» ).

Η αξιωματική αντιπολίτευση οφείλει να αποτυπώσει και να διατυπώσει μια πραγματιστική θεώρηση για την αντιμετώπιση των εθνικών θεμάτων, για να μη βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων και αυτή και η χώρα… (και, πρωτίστως, οφείλει να αποβάλλει την αιώνια ανόητη προκατάληψη ότι όποιος δείχνει ευαισθησία για τα εθνικά θέματα είναι εθνικιστής, και ότι αν η ίδια ασχοληθεί με τα εθνικά κινδυνεύει να διολισθήσει στον εθνικισμό).

Ας κλείσουμε με μια υποσημείωση: Οι στίχοι του μεγάλου Ναζίμ Χικμέτ «οι λαοί της Τουρκίας και της Ελλάδας, φιλιωμένοι ο ένας με τον άλλον, θα τσακίσουνε στο τέλος τους εχθρούς τους», μας συγκινούν όλους, είναι υπέροχοι για να εμπλουτίζουν επιφυλλίδες και χρονογραφήματα αριστερών, διεθνιστών γραφιάδων, αλλά δεν μπορούν δυστυχώς να αποτελούν σημείο πλεύσης για μια κυβέρνηση που θα κληθεί να διαφεντεύσει τις τύχες της χώρας…

http://www.aixmi.gr/

http://thiseas-labyrinth.blogspot.gr/

Παρά τις πολιτικές και ποινικές διώξεις εναντίον του κόμματος της ΧΑ και τη χλεύη των ψηφοφόρων του, εντούτοις το κόμμα αυτό αύξησε τη δύναμή του. Συγκεκριμένα, η ΧΑ αύξησε τη δύναμή της από τον Ιούνιο 2012 κατά 110.417 νέους ψηφοφόρους (από 426.025 σε 536.442). Όλοι αυτοί αποφάσισαν να πάνε κόντρα στις επίσημες διώξεις και στη χλεύη των ΜΜΕ και να συνταχθούν με τους διωκόμενους.
Ποιοι αλήθεια είναι αυτοί οι «μυστήριοι» ψηφοφόροι της ΧΑ που

συνεχώς αυξάνονται; Είναι φασίστες; Είναι ναζιστές; Είναι παραπλανημένοι ψηφοφόροι; Τι, τέλος πάντων είναι;

Ολόκληρο το καθεστώς και κυρίως τα καθεστωτικά ΜΜΕ, γνωρίζουν πολύ καλά τι είδους ψηφοφόροι είναι αυτοί. Γνωρίζουν ότι πολλοί από αυτούς είναι ένστολοι και ακόμα πιο πολλοί οργισμένοι με το πολιτικό σύστημα πολίτες. Ανάμεσά τους και μεγάλο ποσοστό μορφωμένων, αλλά και ευκατάστατων οικονομικά πολιτών. Επίτηδες όμως τα ΜΜΕ θέλουν να τους παρουσιάσουν διαφορετικά. Θέλουν να τους παρουσιάσουν κάτι σαν μιάσματα της ελληνικής κοινωνίας, σαν εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου και στην καλύτερη περίπτωση ως ναζιστές και φασίστες. Αυτό το κάνουν, αφενός για να αποθαρρύνουν αυτούς που ψήφισαν ΧΑ, αφετέρου κυρίως για να αποτρέψουν άλλους πολίτες από το ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα, δηλαδή να ψηφίσουν ΧΑ. Παρόλα αυτά, αυτοί αντιθέτως αυξάνονται!!!
Όσοι όμως από εμάς ζούμε μέσα στην πραγματική κοινωνία και όχι κλεισμένοι στον εικονικό κόσμο που φτιάχνουν τα καθεστωτικά ΜΜΕ, γνωρίζουμε την αλήθεια. Γνωρίζουμε ότι οι ψηφοφόροι αυτοί είναι οι φίλοι μας, οι συγγενείς μας, οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργαζόμαστε, οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας  και μπορούμε να ξέρουμε ότι είναι απόλυτα συνειδητοποιημένοι για την επιλογή τους, καθώς και τι ακριβώς δηλώνουν ενσυνείδητα με την ψήφο τους. Επιλέγουν αυτό που (θεωρητικά τουλάχιστον) πονάει πιο πολύ το σύστημα. Αυτό που δηλώνουν, δεν είναι η αγάπη τους ή η πίστη τους στον κ. Μιχαλολιάκο, στον κ. Κασιδιάρη, στον κ. Παναγιώταρο, στον ναζισμό κ.λ.π. Αυτό που δηλώνουν ενσυνείδητα, είναι μια «μούντζα» προς το πολιτικό σύστημα και μια προσδοκία ή και προσπάθεια ανατροπής του με το μόνο «όπλο» που διαθέτουν, δηλαδή την ψήφο.
Αυτή είναι η αλήθεια και αυτή ακριβώς την αλήθεια κρύβει το υπό κατάρρευση σάπιο πολιτικό σύστημα. Αν και οι υπόλοιποι δεν καταλάβουμε αυτή την αλήθεια, πάντα θα βρισκόμαστε προς εκπλήξεως. Το φαινόμενο θα αντιμετωπιστεί μόνο με περισσότερη δημοκρατία. Μόνο με την κατάρρευση του υπάρχοντος ολιγαρχικού συστήματος και την αντικατάστασή του από ένα άλλο δημοκρατικό πολιτικό σύστημα.

Δυτική Μακεδονία:

2acb867b8ed498b44c82c6279bfae633_Lhttp://news.kozaninet.gr/wp-content/uploads/2014/05/2acb867b8ed498b44c82c6279bfae633_L-300x200.jpg 300w" sizes="(max-width: 417px) 100vw, 417px" />Ο πρώτος γύρος των Περιφερειακών εκλογών ολοκληρώθηκε με την επικράτηση του συνδυασμού του Γιώργου Δακή με διαφορά 6,5 ποσοστιαίων μονάδων, που μεταφράζεται σε 13.000 ψήφους.

Πολλά γράφτηκαν, πολλά ακούστηκαν, πολλά σχολιάστηκαν…

3 σημεία που παρατηρήθηκαν:

1) Μια σειρά δημοσκοπήσεων, κρυφών που τελικά φανερώθηκαν, ως είθισται σε κρίσιμες εκλογικές μάχες, για λογαριασμό μη τοπικών εφημερίδων και ιστοσελίδων, που σε καμία απολύτως (δημοσκόπηση) δεν παρουσιαζόταν ο συνδυασμός Καρυπίδη στη δεύτερη θέση την οποία τελικά κατέλαβε. Μουμουλίδης και Ζεμπιλιάδου ήταν τα φαβορί για τη 2η θέση αυτών των δημοσκοπήσεων, πλην μιας (δημοσκόπησης), όπου και ακούστηκε το όνομα του Καρυπίδη. Το σίγουρο είναι πως όλο αυτό το παιχνίδι δημιούργησε κλίμα θετικό για κάποιους και αρνητικό για άλλους και αν μη τι άλλο επηρέασε.

2) Παρατηρήσαμε μια σφοδρή επίθεση εις βάρος του Θ. Καρυπίδη τις τελευταίες ημέρες πριν την 1η Κυριακή των εκλογών, πρώτα από τον συνδυασμό «ΕΛΠΙΔΑ» και συγκεκριμένα από την Γ. Ζεμπιλιάδου και στη συνέχεια (3 ημέρες πριν τις εκλογές) από την Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ Κοζάνης.

Η μεν Γ. Ζεμπιλιάδου κατηγόρησε τον τηλεοπτικό σταθμό Flash (που τυχαίνει να ανήκει στη σύζυγο του Θ. Καρυπίδη), για «αποκλεισμό εκπροσώπου της από τηλεοπτικό Debate αντιπεριφερειαρχών»! Το ότι ο συγκεκριμένος εκπρόσωπος της Γ. Ζεμπιλιάδου δεν ήταν αντιπεριφερειάρχης προφανώς δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο στους καταγγέλλοντες και στην άρνηση του σταθμού να τον δεχτεί στο panel! Η καταγγελία να σημειώσουμε πως απεστάλθηκε στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (Ε.Σ.Ρ.) και είχε την «ανάλογη» προβολή στα ΜΜΕ.

Η δε Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ Κοζάνης, «ξεσήκωσε» δημοσιεύματα που αναφέρονταν στην υπόθεση ενός δανείου που έλαβε ο Θ. Καρυπίδης από τη Συνεταιριστική Τράπεζα Δυτικής Μακεδονίας, καθώς επίσης «κόπτονταν» και για τα «…κενά που υπάρχουν και για το οικονομικό παρελθόν του καναλάρχη Καρυπίδη». Τέλος αναρωτάται για το πως ο κόσμος μπορεί να εμπιστευτεί κάποιον που έχει τέτοιες «οικονομικές δεσμεύσεις και ανοίγματα»! Ανακοινώσεις – πυροτεχνήματα τις τελευταίας πραγματικά στιγμής άνευ ουσίας αλλά και ορθής λογικής. Σίγουρα πάντως περιλαμβάνουν αρκετή «πολιτική λογική».

3) Με το πέρας της καταμέτρησης των αποτελεσμάτων της 1ης Κυριακής των εκλογών, παρατηρήσαμε κάτι το οποίο δεν γράφτηκε αλλά και δεν ακούστηκε πουθενά:

Βλέπουμε τον συνδυασμό του Γ. Δεληγιάννη, ο οποίος ήταν υπό τη στήριξη της Νέας Δημοκρατίας στο Δήμο Κοζάνης να καταλαμβάνει σχεδόν 18%, που σημαίνει 7442 ψήφους.

Παρατηρώντας τη σταυροδοσία του συνδυασμού του Γ. Δακή στην Περιφέρεια, βλέπουμε πρωτοκλασσάτα ονόματα που ανήκουν στο χώρο της δεξιάς να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του ψηφοδελτίου του και να συγκεντρώνουν έναν σπουδαίο αριθμό ψήφων. Οι 3 πρώτοι συγκεντρώνουν πάνω από 4000 ψήφους ο καθένας και οι αμέσως 3 επόμενοι πάνω από 3000 ψήφους ο καθένας.

Εκ των πραγμάτων προκύπτει, πως σε καμία περίπτωση δεν στηρίχθηκε ο συνδυασμός του Γ. Δεληγιάννη όπως θα έπρεπε από τον ευρύτερο χώρο της Νέας Δημοκρατίας της Κοζάνης και φυσικά από τα στελέχη του κόμματος αλλά και από τα πρωτοκλασσάτα αυτά ονόματα. Τα παραπάνω νούμερα σίγουρα μαρτυρούν κάτι τέτοιο… Για ποιο λόγο συνέβει αυτό;

Τελικό συμπέρασμα για εμάς είναι ότι δυστυχώς στην πολιτική παίζονται χοντρά παιχνίδια, που δεν έχουν κατ’ανάγκη σχέση με το καλό του τόπου και των πολιτών.

Εν αναμονή της «Μάχης» της 2ης Κυριακής για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, μιας και μόνο μάχη μπορεί να χαρακτηριστεί με τα μέσα τα οποία χρησιμοποιούνται.

http://www.kozanilife.gr/

Ο Έλληνας ψηφοφόρος είναι ένα ζώο περίεργο, δίποδο, η συμπεριφορά του οποίου ξεφεύγει από τα όρια της λογικής. Όλοι οι επιστήμονες που έχουν ασχοληθεί μαζί του, έχουν πει ότι τα πειράματα και η έρευνα που έχουν κάνει πάνω στον Έλληνα ψηφοφόρο δεν μπορούν να δώσουν επαρκή δείγματα για την ερμηνεία της συμπεριφοράς του.

Ο Έλληνας ψηφοφόρος είναι ένα ον το οποίο ταλαιπωρούν τόσα χρόνια και μέσα σε δύο χρόνια οι συνθήκες διαβίωσής του έχουν χειροτερέψει πολύ: δύο συγκεκριμένα κόμματα του έχουν πάρει ό,τι έχει και δεν έχει. Χάρη σε αυτή την κατάσταση ο Έλληνας ψηφοφόρος είχε κοντέψει να γίνει είδος υπό εξαφάνιση.
Ο Έλληνας ψηφοφόρος είχε θυμώσει πολύ με αυτό που συνέβαινε, και έτσι οι μισοί Έλληνες ψηφοφόροι αποφάσισαν να ψηφίσουν ακριβώς τους ίδιους ανθρώπους πους τους έφεραν σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, προκειμένου τώρα να τον βγάλουν από αυτή.

Οι μελέτες δεν έχουν διεκρινήσει ακόμη αν ο Έλληνας ψηφοφόρος έχει μνήμη που διαρκεί ελάχιστα ή είναι απλώς ηλίθιος.

Αφιερωμένο σε όλους εμάς τους δήθεν, είναι καιρός ολοι να κάνουμε την αυτοκριτική μας.
Mpourdelohttp://news.kozaninet.gr/wp-content/uploads/2014/05/Mpourdelo-273x300.jpg 273w" sizes="(max-width: 292px) 100vw, 292px" />
——————————————————————————————————————————-

http://thesecretrealtruth.blogspot.com/

Έχεις άραγε σκεφτεί ποτέ που κατατάσσεις τον εαυτό σου σχετικά με την έννοια του έθνους; Τι είσαι ακριβώς; εθνικιστής, διεθνιστής ή εθνομηδενιστής; Ακόμα, που ακριβώς κατατάσσεις όλους αυτούς που κόπτονται για το έθνος ή στρέφονται εναντίον του;
Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ, σύμφωνα με το βασικό ορισμό είναι  «η επίκληση της εθνικής ταυτότητας σαν βάση για μαζική κινητοποίηση και δράση». Με βάση αυτόν το ορισμό ο εθνικισμός διακρίνεται:

Α) Στον αμυντικό εθνικισμό…

(πραγματική προστασία του έθνους από εξωτερικές επιβουλές). Εδώ εντάσσεται κυρίως και ο πατριωτισμός, ο οποίος είναι η αγάπη προς την πατρίδα και το έθνος και η υπεράσπισή τους, χωρίς όμως μίσος προς άλλα έθνη.

Β) Στον επιθετικό εθνικισμό (σωβινισμό, ιμπεριαλισμό, αποικιοκρατία κ.λ.π.). Οι επιθετικοί εθνικιστές (συνήθως και ρατσιστές), στρατοκράτες ή οικονομικοί αποικιοκράτες, επικαλούνται το έθνος για επιθετικούς σκοπούς και πολλές φορές παριστάνουν τους αμυνόμενους εθνικιστές, στοχοποιώντας ένα άλλο έθνος (π.χ. εβραίων) ως επιτιθέμενο εναντίον του δικού τους έθνους.
Ο ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ είναι η άποψη εκείνη που δεν αρνείται μεν την ύπαρξη του έθνους, το θεωρεί όμως ως μια τεχνητή και ανεπιθύμητη κατασκευή που εμποδίζει τη διεθνή ειρήνη και τη διεθνή συνεργασία μεταξύ των λαών. Στους αγνούς διεθνιστές, συνήθως υπερισχύει ο πατριωτισμός, όταν το έθνος τους δεχθεί αναίτια επίθεση από άλλο έθνος. Σε αντίθετη περίπτωση είναι κρυπτόμενοι εθνομηδενιστές.
Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ στέφεται άμεσα και επιθετικά εναντίον της ιδέας του έθνους.
Μπροστά στο πάθος τους και το μίσος εναντίον του δικού τους έθνους, που θεωρούν ότι τους πνίγει ψυχολογικά και ότι είναι εμπόδιο για τη διάλυση της ιδέας του έθνους γενικά, οι εθνομηδενιστές φτάνουν στο σημείο να γίνουν όργανα (χρηματοδοτούμενα ή μη) του επιθετικού εθνικισμού άλλων εθνών. Κάποιοι αρνούνται για παράδειγμα τη γενοκτονία των Ελλήνων, ενώ αναγνωρίζουν την γενοκτονία των Εβραίων κ.λ.π. Προπαγανδίζουν τις τούρκικες σφαγές ως επίθεση φιλίας κ.λ.π. Στρέφονται εναντίον του ελληνικού έθνους, ενώ στηρίζουν τον επιθετικό εθνικισμό των αμερικανών, των γερμανών, των τούρκων, των σκοπιανών, των αλβανών κ.λ.π.
Με βάση την πιο πάνω διάκριση,  σκέψου, αφενός που ακριβώς κατατάσσεις τον εαυτό σου, αφετέρου που κατατάσσεις όλους εκείνους που χρησιμοποιούν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο την έννοια του έθνους;

Σοσιαλιστική Τάση του ΣΥΡΙΖΑ: Δέκα ερωτήσεις-προβληματισμοί για τα γεγονότα της Ξάνθης και τη Σαμπιχά

ΠΕΡΙΛΗΨΗ 
Οι χειρισμοί γύρω από την υποψηφιότητα της Σουλεϊμάν Σαμπιχά (ΣΣ): α) έβλαψαν σημαντικά το κόμμα, β) ανέδειξαν βαθιές διαφορές στο εσωτερικό του σε ζητήματα κεντρικής σημασίας, όπως τα εθνικά και γ) με λιγότερη βεβαιότητα από τα παραπάνω, αλλά αρκετή ώστε να μας επιτρέπει την διατύπωση, υπέδειξαν μια μονομέρεια εις βάρος του ‘πατριωτικού’ υποσυνόλου του κόμματος και υπέρ του ‘διεθνιστικού’ ή ‘πολυπολιτισμικού’ μέρους του.
Αυτό φάνηκε με την απομάκρυνση της Ρομά υποψήφιας, με την ένταξη του Τουρκογενούς σ’ αυτό, καθώς και με την μη απομάκρυνση του Δ. Χριστόπουλου απ΄ αυτό. Όλα τα παραπάνω δυστυχώς έγιναν λίγο πολύ, πίσω από μισόκλειστα γραφεία, με συζητήσεις, συνεννοήσεις και αντιπαραθέσεις όχι επαρκώς ανοικτές , και αυτό σχεδόν αναγκαστικά, μιας και σε τελική ανάλυση ούτε πριν ούτε πολύ περισσότερο μετά την ενοποίηση του κόμματος, μπορέσαμε να συζητήσουμε έστω και κατ΄
ελάχιστο ζητήματα σαν τα παραπάνω που είναι γνωστό ότι μας διαιρούν. Το ότι τα
αποφύγαμε εν όψει των διαφορών μας και με πρόθεση την αποφυγή της ‘εσωστρέφειας’
και την ανάδειξη του κοινωνικού προβλήματος της χώρας, δυστυχώς αποδεικνύεται
πολιτική με κοντά ποδάρια ήδη από σήμερα, με γεγονότα όπως αυτά της ΣΣ, και
φοβούμαστε περισσότερο αύριο, με ανάληψη κυβερνητικών ευθυνών. Να το πούμε εδώ
καθαρά, οι εσωτερικοί συσχετισμοί στο κόμμα, ιδίως σε διανοούμενα, ηγετικά κλιμάκια
στην Αθήνα, αλλ΄ όχι μόνο, παρουσιάζουν στα εθνικά θέματα(αλλά και σε συναφή θέματα
όπως το μεταναστευτικό κτλ.) απόκλιση συχνά και σημαντική σε σχέση με την μέση
αντίληψη των ψηφοφόρων του κόμματος, ήδη και του παλιού 4%, αλλά οπωσδήποτε του
νεότερου 23%, και σε κάθε περίπτωση ακόμα παραπάνω του μεγάλου μέρους του λαού, το
οποίο ελπίζουμε να προσελκύσουμε αν πρόκειται να αποτελέσουμε την ηγετική δύναμη
αλλαγής στην χώρα. Η απόκλιση αυτή δεν αντανακλά πιστεύουμε μια ηγεμονική υπεροχή
μας , η οποία σύντομα θα μεταφραστεί σε αποδοχή εκ μέρους της κοινωνίας των απόψεων
που εν πολλοίς κυριαρχούν στο εσωτερικό του κόμματος. Αυτό φαίνεται και από την
διαρκή αδυναμία δημόσιας και ανοικτής υποστήριξης τους. Η ελάχιστα αποτελεσματική
προσπάθεια από μέρους μας αποφυγής του θέματος στα διάφορα φόρα δημόσιας
διαβούλευσης, ανέδειξε αφενός μεν την έλλειψη αξιόλογων επεξεργασιών εκ μέρους μας,
αφετέρου την αδυναμία ή/και αποτυχία των επικρατουσών στο εσωτερικό του κόμματος
απόψεων, να σταθούν ισότιμα στο δημόσιο διάλογο. Και τούτο γιατί η επικρατούσα λογική
των στελεχών μας, στην συγκυρία της Θράκης, είναι το ‘στρίβειν δια του κοινωνικού
προβλήματος’ και πολύ λιγότερο (και ευτυχώς θα λέγαμε), η αντιπαράθεση πάνω στο
πνεύμα των κυρίαρχων εσωτερικά ιδεών. Στο κυρίως κείμενο κριτικάρουμε διεξοδικά τις
θέσεις που άτομα ή και οργανώσεις όπως ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης , ο Δ. Χριστόπουλος, ο Ν.
Θεοδωρίδης κτλ. εκθέτουν, τις οποίες θεωρούμε και λανθασμένες επί της ουσίας τους,
αλλά και μεγάλα εμπόδια στην προοπτική και την τύχη του κοινού εγχειρήματος μας. Θα
πρέπει να γίνει καθαρό ότι στο σκεπτόμενο τμήμα του λαού μας, η στάση μας πέρασε στην
πιο ευνοϊκή για μας περίπτωση, ως μια καιροσκοπική προσπάθεια προσέλκυσης
μειονοτικών ψηφοφόρων και στην χειρότερη ως πάρα πολύ προβληματική. Δεν πείσαμε
βέβαια και πολλούς για την δημοκρατική μας ευαισθησία στο δικαίωμα της αυτοέκφρασης όταν εκδιώξαμε την ΣΣ, ως εκφράζουσα καθαρά μειοψηφικές θέσεις στην μειονότητα
(μερικοί χαρακτηρισμοί ήταν και πολύ βαρύτεροι, σε κάθε περίπτωση ατεκμηρίωτοι και στο
τέλος απαράδεκτοι, αν συνυπολογίσει κανείς ότι εμείς την προτείναμε, δεν
αυτοπροτάθηκε), ενώ εντάξαμε τον τουρκογενή. Αν ήταν το πλειοψηφικό κριτήριο να
επικρατεί με συνέπεια (και δεν υποστηρίζουμε αυτήν την θέση) δεν θα έπρεπε καν να
υπάρχει μουσουλμάνος υποψήφιος της μειονότητας, οποιοσδήποτε και αν ήταν ο
επιμέρους προσδιορισμός του. Αυτό που φαίνεται να έγινε ήταν μια προσπάθεια
δικαίωσης των επικρατουσών κατά το παρελθόν (αλλά ασυζήτητων στην μετά το 2009
συγκυρία) απόψεων στο εσωτερικό κόμματος και των εκφραστών τους και ήδη
πληρώνουμε τις συνέπειες. Καιρός είναι να σκεφτούμε σε βάθος και κριτικά την
παραδοσιακή στάση μας πάνω σ΄ αυτά τα θέματα, πριν προκύψουν πολύ λιγότερο
διαχειρίσιμα προβλήματα.

ΚΥΡΙΩΣ ΚΕΙΜΕΝΟ 
Πρώτον: Τι ακριβώς ήταν τελικά η υποψηφιότητα Σουλεϊμάν Σαμπιχά ; Μια καλή
υποψηφιότητα που απλά αντικαταστάθηκε από μια κάπως καλύτερη, όπως διατυπώθηκε
από ηγετικά στελέχη και που είχε ως ατυχές αποτέλεσμα να εισπράξουμε μια σχεδόν
καθολική αποδοκιμασία σε πανεθνικό επίπεδο; Mια «ίσως όχι αρκετά ψαγμένη» σύμφωνα
με τον εκπρόσωπο τύπου μας; Και συνεπώς η νέα μας επιλογή είναι « πιο κατάλληλη γι’
αυτό που θέλαμε να σηματοδοτήσουμε» πάλι κατ’ αυτόν; Ή μήπως η παρακάτω θέση του
ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης μας εκφράζει καλύτερα «Η υποψηφιότητα της Σουλεϊμάν Σαμπιχά για τις
ευρωεκλογές με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν τόσο αθώα και κυρίως μια ‘καλή
υποψηφιότητα’ από τη μειονότητα, όπως εσκεμμένα συνεχίζει να παρουσιάζεται από τα
καθεστωτικά ΜΜΕ», και «Η τοπική οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης γνωρίζει τον πραγματικό
ρόλο και τις σκοπιμότητες που υπηρετεί μια υποψηφιότητα, όπως αυτή της κ. Σουλεϊμάν
Σαμπιχά και γνωρίζει όλα αυτά τα χρόνια στη Θράκη και ειδικότερα στην Ξάνθη, τις
δραστηριότητές της» και τέλος «Ο ρόλος της είναι γνωστός όλα αυτά τα χρόνια (συνεργασία
με τον μεγαλοεργολάβο Εμφιετζόγλου και Δίκτυο 21, μαύρες χρηματοδοτήσεις του ΥΠΕΞ,
‘πολιτικό σουλάτσο’ σε ΔΗΜΑΡ, ΑΝΕΛ, ΠΑΣΟΚ, επαφές με Αμερικανό πρόξενο,
‘διαχειρίστρια’ προγραμμάτων επιμόρφωσης ρομά κτλ.» Γιατί αν μεν ισχύουν τα λεχθέντα
από ηγετικούς κύκλους, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι πηγαίνοντας για μια έστω καλύτερη
υποψηφιότητα, σημειώσαμε όχι ένα αυτογκόλ κατά την προσφυή έκφραση του Δ.
Παπαδημούλη, αλλά δύο και τρία. Αν πάλι ισχύουν τα λεχθέντα από τον ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης και
πολλούς άλλους, τότε έχουμε ένα βασικό πρόβλημα : ποιοι πρότειναν και επέβαλαν στο
κόμμα μια όχι αθώα και κακή υποψηφιότητα, με ύποπτο και σκοτεινό παρελθόν και ρόλο;
Πρόκειται για απλά λάθος τους, ή κάτι σκοτεινότερο κρύβεται εκεί; Και τι γίνεται σε αυτήν
την περίπτωση μ’ αυτούς; Ή πάλι αν δεν ισχύουν τα λεχθέντα από τον ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης και
άλλους, μήπως αντίθετα υπάρχει πρόβλημα ολικό και ριζικό με αυτήν την οργάνωση (και
όχι μόνο)και θα πρέπει να επανεξετάσουμε την θέση μας απέναντι της, αποδοκιμάζοντας
αντί να προβάλουμε τις θέσεις του(των);

Δεύτερον: Είναι όντως απαξιωτική κατηγορία το «’πολιτικό σουλάτσο’ σε ΔΗΜΑΡ, ΑΝΕΛ,
ΠΑΣΟΚ, επαφές με Αμερικανό πρόξενο, ‘διαχειρίστρια’ προγραμμάτων επιμόρφωσης ρομά
κτλ» που απευθύνει ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης στην ΣΣ; Τι ακριβώς από αυτά δεν ήταν-είναι, ή δεν κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, υποθέτουμε για το καλό της χώρας; Μήπως δεν συστεγάζονταν με την
ΔΗΜΑΡ επί δεκαετίες, μέχρι πολύ πρόσφατα; Μήπως με τους ΑΝΕΛ δεν εκτιμάται πιθανή
έστω και αναγκαστική συνεργασία μαζί τους; Ή μήπως και η πιθανότητα συνεργασίας
μετεκλογικά με την ΔΗΜΑΡ, αν η ανάγκη το φέρει, έχει αποκλειστεί; Μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν
έχει φτάσει εκεί που έφτασε ( 27%) από το ‘πολιτικό σουλάτσο’ του ελληνικού λαού από το
ΠΑΣΟΚ προς αυτόν, από ανθρώπους που αυτοχαρακτηρίζονταν ως ΠΑΣΟΚ μέχρι πολύ
πρόσφατα και για δεκαετίες; Μήπως ο Α. Τσίπρας, αλλά και αρκετοί άλλοι στα ηγετικά μας
κλιμάκια, δεν έχει πραγματοποιήσει επαφές με αμερικανούς παράγοντες και μάλιστα σε
πολύ ψιλότερο επίπεδο από το προξενικό, χωρίς να το κρύψει ή απολογηθεί γι΄ αυτό;
Μήπως μια σειρά από μέλη μας ιδίως πανεπιστημιακούς, και ο ίδιος, ο βασικός διώκτης
της ΣΣ Δ. Χριστόπουλος, αποστρέφονται τα πολυποίκιλης(συχνά κοινοτικής και πάντως όχι
υποχρεωτικά σε κάθε περίπτωση ύποπτης) προέλευσης προγράμματα επιμόρφωσης; Με
μια εξαιρετικά πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο, μπορεί πολύ εύκολα να βρει κανείς ότι
τo ΚΕΜΟ (Κέντρο Έρευνας Μειονοτικών Ομάδων) , το ίδρυμα στο οποίο ενεργά δρα από
ηγετικές θέσεις εδώ και δεκαετίες ο Δ. Χριστόπουλος, πήρε χρηματοδότηση από το ίδρυμα
Λάτση, το ίδρυμα Σόρος, από το ΥΠΕΞ επί Γιωργάκη Παπανδρέου (τουλάχιστον), από την ΕΕ
κτλ. κτλ. Αν επομένως αποτελεί κατηγορία η εκμετάλλευση των ευκαιριών που τα διάφορα
προγράμματα προσφέρουν για να μορφωθούν κάπως τα τσιγγανόπουλα της περιοχής
Δροσερού Ξάνθης, που στο κάτω κάτω δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, δεν αποτελεί πολύ
μεγαλύτερη η χρηματοδότηση από όχι υποχρεωτικά καλόφημα ιδρύματα, συχνά δε τα ίδια
σαν αυτά που αναφέραμε μόλις, από το ΚΕΜΟ του Δ. Χριστόπουλου; Πως και ο κατά τα
άλλα τόσο παρατηρητικός ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, απέτυχε να ανιχνεύσει τα παραπάνω και να
ζητήσει επομένως εξίσου με την αποπομπή της ΣΣ, και την αντίστοιχη για τον Δ.
Χριστόπουλο; Αληθεύει ή όχι ότι αποτέλεσμα (μεταξύ άλλων, δεν είμαστε δυστυχώς
επαρκείς γνώστες των πραγμάτων της περιοχής ) αυτής και πιθανά και άλλων ενεργειών της
ΣΣ, οι μαθητές Ρομά στο Δροσερό Ξάνθης από 160 έφτασαν στους 800; Πως ορισμένα
τσιγγανόπουλα μπόρεσαν να πάρουν απολυτήρια λυκείου (αντλούμε τις παραπάνω
πληροφορίες από τον τύπο); Είναι κάτι από όλα αυτά τα παραπάνω μειωτικό, ντροπιαστικό
για μια εκπρόσωπο μιας «μειονότητα μέσα στην μειονότητα», για μια εκπρόσωπο που
προσπαθεί να βελτιώσει την δραματική κατάσταση της κοινότητας της, ακόμα και αν
χρησιμοποιεί κονδύλια από το ΥΠΕΞ ή τον Εμφιετζόγλου;

Τρίτον: Ίσως βέβαια πάλι ειπωθεί πως αν και τα παραπάνω δύσκολα μπορεί να
χαρακτηριστούν μειωτικά για την ΣΣ, η επαφή της και μόνο με τον Εμφιετζόγλου και το
Δίκτυο 21 είναι όντως πρόβλημα. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε κάτι ιδιαίτερο στην
συζήτηση, αν δηλ. είναι σωστό αυτό που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης για την ΣΣ, ότι πρόκειται για
μια ακροδεξιά και εθνικιστική κατά βάση Ρομά, ή αυτό που ίδια δηλώνει: «Δεν απαντώ στα
περί Ακροδεξιάς. Τα λένε όσοι δεν με γνωρίζουν. Με πληγώνει γιατί δεν είχα ποτέ μου
σχέση με αυτόν τον πολιτικό χώρο, αλλά δεν θα απαντήσω». Απλά να πούμε ότι η όλη
παρουσία της και η τσιγγάνικη προέλευση της, που περίπου αυτόματα την καθιστά άμεσο
στόχο της ακροδεξιάς, δύσκολα μας προδιαθέτει για ακροδεξιά απόκλιση. Επιπλέον στον
ήδη επί 5ήμερο καταιγιστικό δημόσιο διάλογο, δεν καταγράφηκε ούτε ένα επιχείρημα
υποστήριξης της θέσης περί ακροδεξιάς ταυτότητας της ΣΣ! Αλλά ας υποβάλλουμε το
ρητορικό μας ερώτημα προς τον ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης και όχι μόνο: τα ακροδεξιά και εθνικιστικά
ερωτήματα για την παρουσία της ΣΣ έχουν γίνει αντικείμενο προσεκτικής καταγραφής εκ
μέρους του και καλώς εφόσον αληθεύουν. Πως και δεν έτυχαν ανάλογης προσεκτικής καταγραφής από το περισκόπιο του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, οι επαφές του παρ΄ ολίγον υποψήφιου
περιφερειακού συμβούλου του ΣΥΡΙΖΑ Α. Κουρτ, πρώην εκπροσώπου της Τουρκικής
Ένωσης Ξάνθης, με τον Τούρκο Πρόεδρο των ακροδεξιών και εθνικιστών Γκρίζων Λύκων
Μπαρτσελί; Πως ακόμα δεν κατέγραψαν τις ευχές του για καλή επιτυχία στο αντίπαλο με
το κόμμα μας, μειονοτικό κόμμα Ισότητας Ειρήνης και Φιλίας, στο οποίο κατά το Ποντίκι
εντάχθηκε εδώ και δυό τρεις μέρες (ουσιαστικά υποθέτουμε επρόκειτο περί κρυφού
μέλους του σε διατεταγμένη ‘εισοδιστική’ υπηρεσία ως περιφερειακός σύμβουλος); Το
κόμμα αυτό κινείται προφανώς (τουλάχιστον) σε αγαστή συνεργασία με το τουρκικό
προξενείο και ο Κουρτ του εύχεται κατά το Έθνος (και δεν διαψεύστηκε ) «είναι απόλυτη η
πίστη του πως η τουρκική μειονότητα της Δυτικής Θράκης θα περάσει με επιτυχία αυτές τις
εξετάσεις». Και μάλιστα ακόμα παραπάνω, πως μια οργάνωση όπως αυτή του ΣΥΡΙΖΑ
Ξάνθης, που έχει την ικανότητα να ανιχνεύει «μαύρες χρηματοδοτήσεις του ΥΠΕΞ» για την
ΣΣ, απέτυχε ακόμα και να παρατηρήσει φωτογραφίες στα Facebook και στα Twitter για τον
Α. Κουρτ, καθώς και τις εξίσου μη κρυμμένες πηγές χρηματοδότησης των ινστιτούτων του
Δ. Χριστόπολου; Και ακόμα από όλους τους δημοτικούς περιφερειακούς κτλ. υποψήφιους
συμβούλους της μειονότητας, αλλά και γενικότερα τωρινούς ή αλλοτινούς παράγοντες της,
πόσους άραγε έχει καταφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης να καταγράψει και να εκθέσει δημοσίως ως
πιθανά συνδεδεμένους-υποκινούμενους ή /και χρηματοδοτούμενους από τον Τουρκικό
παράγοντα; Πως και πριν την απομάκρυνση Κουρτ, ούτε μια φωτό Τουρκογενών
υποψηφίων ή εν ενεργεία πολιτικών όλων των κομμάτων, με συχνά ακροδεξιούς ( αλλά και
άλλους Τούρκους πολιτικούς) όπως ο Γκρίζος Λύκος Μπαχτσελί, που θα αποκάλυπταν
επομένως τις σχέσεις των Τουρκογενών στελεχών με το ας πούμε Τουρκικό δίκτυο 21, δεν
είχε ανιχνευθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης στα δικά μας και πολύ περισσότερο στα αντίπαλα
ψηφοδέλτια, ενώ αμέσως μετά τον Κουρτ βρέθηκαν ένα σωρό; Να υποθέσουμε ότι
υπήρχαν στα συρτάρια της οργάνωσης, αλλά δεν θεωρούνταν ψόγος; Ενώ τα (αναπόδεικτα)
ανάλογα για την ΣΣ σαφώς ήταν; Πώς είναι δυνατό επομένως να μας προβληματίζουν οι
επαφές της ΣΣ με τον ελληνικό εθνικισμό (εφόσον φυσικά ισχύουν), αλλά να μας αφήνουν
παγερά αδιάφορους αντίστοιχες επαφές πολλών άλλων με τον Τουρκικό και να ενεργούμε
κατόπιν εορτής στην περίπτωση Α. Κουρτ, μόλις βγάλουν άλλοι τα ‘άπλυτα’ μας στην φόρα,
οπότε αναγκαζόμαστε να βγάζουμε και εμείς τα δικά τους; Μήπως οι ίσες αποστάσεις
μεταξύ των δύο εθνικισμών, ακόμα και αν μπορεί να θεωρηθεί ικανοποιητική πολιτική, δεν
είναι τελικά και τόσο ίσες για τον ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης (τουλάχιστον), λόγω του ιδεοληπτικού
αντιεθνικισμού του; Αν όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν και κάπου εμείς έχουμε πέσει
θύματα παραπληροφόρησης, ή/και σφαλερής αντίληψης, κάτι που το ελπίζουμε και το
ευχόμαστε, αλλά δυστυχώς δεν το πιστεύουμε, μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, αλλ΄ όχι μόνο,
πρέπει να προχωρήσει σε μια πραγματικά δραστική μετατροπή του επικοινωνιακού του
προφίλ και όχι μόνο, μιας και με το παρόν προκαλεί σειρά εύλογων ερωτημάτων για τα
πιστεύω και τις δράσεις του, ακόμα και σε καλοπροαίρετους και όχι εχθρικούς
παρατηρητές;

Τέταρτον: Έχουμε κάποιο πρόβλημα με μια πολιτική που προσπαθεί να διασπάσει τις τρεις
μουσουλμανικές κοινότητες της Θράκης, όταν μάλιστα αυτό επιδιώκεται να γίνει μέσα από
την αναβάθμιση και του υλικού και του πολιτισμικού τους πλούτου και όχι μέσα από
κατατρεγμούς, αποκλεισμούς κτλ; Μας ενοχλεί αν ονομάζουμε τους Πομάκους Πομάκους,
τους Τούρκους Τούρκους (ή καλύτερα τους Τουρκογενείς Τουρκογενείς) και τους
Τσιγγάνους Τσιγγάνους, Ρομά ή όπως αλλιώς θέλουν, ή αν μερικοί απ΄ αυτούς, λίγοι ή πολλοί αδιάφορο, επιθυμούν να αυτοχαρακτηρίζονται με κάποιο από τα παραπάνω
ονόματα; Μήπως άραγε αυτά είναι επινόηση -εφεύρεση του ελληνικού εθνικισμού;
Έχουμε άραγε δει ποτέ τους Τσιγγάνους να ταυτίζονται οπουδήποτε με μια άλλη εθνότητα,
όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, ώστε να μην αντιλαμβανόμαστε ότι δεν
ταυτίζονται με τους Τούρκους; Και αν κάπου έκλειναν στο παρελθόν προς την τουρκική
πλευρά, δεν αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό έγινε από μια έξυπνη πολιτική καρότου από
πλευράς των Τούρκων και μαστιγίου ηλιθίως εκ μέρους των Ελλήνων, που μπορεί και
πρέπει έστω και δύσκολα να αντιστραφεί και όχι να θεωρηθεί παγίως δεδομένη, όπως
υποθέτει ο Δ. Χριστόπουλος; Και αν τα παραπάνω ισχύουν, τότε αποδεχόμαστε το
«συμπαγές Τουρκικό πράγμα» για την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης που
υποστηρίζει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής μας Δ. Χριστόπουλος; Αν πάλι όχι τι κάνουμε για
να αποδοκιμάσουμε ως «ίσως όχι αρκετά ψαγμένες», αν όχι και ανάστροφα εθνικιστικές
τέτοιες απόψεις; Και αν καλέσαμε τον Α. Κουρτ να παραιτηθεί και αποπέμψαμε την ΣΣ ,
μήπως κάτι ανάλογο πρέπει να επιδιώξουμε και για τον Δ. Χριστόπουλο, ώστε να
διατηρήσουμε και τις όποιες ισορροπίες; Μας καλύπτει επομένως η θέση που ανοικτά
διατυπώθηκε από τον Δ. Χριστόπουλο, αλλά ουσιαστικά υιοθετήθηκε από το κόμμα, ότι η
υποψηφιότητα ΣΣ διασπά την μειονότητα, μιας και αντιτίθενται σε αυτήν η μεγάλη
πλειοψηφία της και προφανώς και το Τουρκικό προξενείο, και γι’ αυτό απορρίφθηκε;

Πέμπτον: Αν είναι αλήθεια ότι «Η ομόφωνη καταδίκη της Ελλάδας από το Δικαστήριο του
Στρασβούργου στην υπόθεση των μειονοτικών σωματείων της Θράκης ήταν αναμενόμενη:
με τις πρόσφατες αποφάσεις του, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο απλώς επιβεβαίωσε την πάγια
νομολογία του ότι, στη δημοκρατία, το δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι δεν μπορεί να
περιορισθεί παρά μόνον όταν διαπράττεται αξιόποινη πράξη. Και τέτοια προφανώς δεν
είναι η χρήση του επιθέτου «τουρκικός» ή «τουρκική» στην επωνυμία των συλλόγων που
έχουν από χρόνια συστήσει ή ιδρύουν τώρα οι Θρακιώτες μειονοτικοί.», όπως αναφέρεται
στο site της ‘Εταιρίας Προστασίας των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου’ στην οποία ηγετική
θέση κατέχει ο Δ. Χριστόπουλος, τότε πως και δεν στέκεται δύο φορές κοντά στην
«μειονότητα μέσα στην μειονότητα», ή έστω στην μειονότητα μέσα στην μειονότητα μέσα
στην μειονότητα, αν, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, η ΣΣ δεν εκφράζει πλειοψηφικά ούτε καν
τους τσιγγάνους του Δροσερού ή της Θράκης; Δεν είναι αυτός ένας αταλάντευτος
,διαπρύσιος υποστηρικτής του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού «αν δεν προκύπτει
αξιόποινη πράξη»; Και μήπως ενοχλείται ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, αν το ‘περίφημο’
«συμπαγές Τουρκικό πράγμα», τελικά δεν είναι και τόσο συμπαγές; Αν κάποιοι, έστω και
ελάχιστοι, δεν επιθυμούν να συμπεριληφθούν σ΄ αυτό; Στέκεται δίπλα τους στην
προσπάθεια αυτοπροσδιορισμού τους, ή τους καταγγέλλει συμφωνώντας με τον Ν.
Θεοδωρίδη που σε email του που διακινεί εγκωμιαστικά το κείμενο του Δ. Χριστόπουλου,
συμφωνώντας με την Οργάνωση Ξάνθης του ΣΥΡΙΖΑ, παραθέτει και τους παρακάτω
χαρακτηρισμούς «άθλια Σαμπιχά (φερέφωνο του αντιτουρκισμού στην περιοχή, και 
ΕΓΚΑΘΕΤΗ του ακροδεξιού ΚΥΠατζή επιχειρηματία Εμφιετζόγλου)»; Ακόμα αν πράγματι
αληθεύει αυτό που γράφει ο ίδιος ο Δ. Χριστόπουλος «Το ότι στη μειονότητα της Θράκης
υπάρχουν τρεις εθνοτικές ομάδες είναι ιστορικά δεδομένο, και έτσι δεν χρειάζεται να
επιμείνω ούτε σε αυτό. Τέλος, το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού των ανθρώπων είναι
απαραβίαστο ό,τι και λέει αυτός που αυτοπροσδιορίζεται. Διότι αν είμαστε υπέρ του
δικαιώματος του αυτοπροσδιορισμού κάποιου επειδή μας αρέσει ότι δηλώνει Τσιγγάνος,
ενώ παραβιάζουμε το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού αυτού που λέει ότι είναι Τούρκος, κάποιο λάκκο έχει η φάβα» τότε γιατί δεν υποστηρίζει την ΣΣ με όλη την ψυχή του, έστω και 
αν είναι μόνη, αλλά αντίθετα αποτέλεσε τον πολιορκητικό κριό αυτών που επιδίωξαν και 
πέτυχαν την εκδίωξη της; Αν πάλι όπως λέει ο ίδιος «ότι το ελληνικό κράτος, για πολλά
χρόνια, ακολουθούσε μια ενιαία πολιτική διακρίσεων σε βάρος όλων των μουσουλμάνων,
εδραιώνοντας, βέβαια, την «τουρκοποίησή» τους», τι τον ενοχλεί αν το ελληνικό κράτος ή 
εν προκειμένω εδώ, ο ΣΥΡΙΖΑ, με την υποψηφιότητα της ΣΣ, ακολουθεί τον ακριβώς 
αντίθετο δρόμο, δηλαδή πολιτική μη διακρίσεων, προτείνοντας άλλοτε μεν μια τουρκογενή, 
άλλοτε μια πομάκικη ή τσιγγάνικη υποψηφιότητα εδώ ή εκεί, σε περιφερειακό, εθνικό ή 
ευρωπαϊκό επίπεδο, μη επομένως καταπνίγοντας, αλλά ενισχύοντας επιμέρους 
πολιτισμικές ταυτότητες;
Γιατί ανέχεται τον τουρκογενή και τουρκόφιλο Αχμέτ Κουρτ, ή τον Ουμίτ Μεστάν, ή τον Χουσείν Ζεϊμπέκ, αλλά και τόσους άλλους τουρκογενείς στις οργανώσεις και τα ψηφοδέλτια του κόμματος και ξεσπά με την πρώτη υποψηφιότητα Ρομά αντίθετης άποψης; Αν απαιτείται από την ΣΣ αποκήρυξη του ελληνικού εθνικισμού, τόσο με διακήρυξη όσο και με πράξεις, που είναι οι αντίστοιχες αξιώσεις και προς τους τουρκογενείς; Δεν αντιλαμβανόμαστε τους κινδύνους που η θέση αυτή προκαλεί; Αν η
τουρκοποίηση είναι επιτέλους προϊόν κακής πολιτικής του ελληνικού κράτους, γιατί δεν θα
έπρεπε να υποστηρίζουμε να διορθώσει τα λάθη του αποτουρκοποιώντας το «πράγμα»,
επιμένοντας μόνο στο να μην μεροληπτεί υπέρ ή κατά καμιάς από τις τρεις κοινότητες και
όχι να ενοχλούμαστε από την προσπάθεια έκφρασης της μιας απ’ αυτές, όσο μειοψηφική
και αν μας φαίνεται (ΣΣ); Γιατί, ενώ θεωρεί την τουρκοποίηση όχι φυσική αλλά εσφαλμένο
προϊόν κατασκευής του ελληνικού εθνικισμού, αρνείται ρητά την δυνατότητα
αποτουρκοποίησης της, ως ορθό προϊόν του ελληνικού αντεθνικισμού; Γιατί επομένως
κάτι που κατασκευάστηκε κοινωνικά δεν μπορεί να αποδομηθεί αναλόγως; Δεν προκαλεί
εύλογα απορίες μια τέτοια στάση; Ακόμα στο τέλος τέλος, η θέση του Δ. Χριστόπουλου σε
θέματα όπως τα αναφερόμενα σε «Μακεδονική μειονότητα», οι απόψεις του σχετικά με τα
γεγονότα γύρω από την Γιουγκοσλαβία (πόλεμος εθνοτήτων, βομβαρδισμοί του ΝΑΤΟ κτλ.)
ή πάλι σήμερα σχετικά με την Ουκρανική κρίση, απηχούν σε πανελλήνια κλίμακα κάτι
παραπάνω από τις απόψεις της ΣΣ στην μουσουλμανική κοινότητα; Πόσο π.χ. πλειοψηφική
στην χώρα είναι η άποψη του για τα γεγονότα της Ουκρανίας «Ακούω στην Ελλάδα να
λέγεται κατά κόρον ότι «μπροστά σ’ αυτούς, καλύτερα ο Πούτιν» – και μου δημιουργεί
τρόμο η ιδέα της ανάδειξης του πιο φανατικού και δολοφονικού κρατικού αυταρχισμού
στην Ευρώπη σε σωτήρα των γειτόνων του το 2014».Πόσοι αλήθεια στην Ελλάδ,α αριστεροί
και δεξιοί, διαβάζουν υπό αυτό το πρίσμα τα γεγονότα της Ουκρανίας; Πόσοι Έλληνες
συμφωνούν με τον Δ. Χριστόπουλο ότι «Ταυτόχρονα, ο κάθε εχέφρων άνθρωπος δεν
μπορεί να μην εξεγείρεται με τον τρόπο με τον οποίο η ΕΕ και οι ΗΠΑ λειτούργησαν στην
Ουκρανία. Πώς με τυχοδιωκτικό και αγοραίο τρόπο ενίσχυσαν την αντιπολίτευση,
γνωρίζοντας τους πολιτικούς προσανατολισμούς μείζονος κομματιού της. Πώς πορεύτηκαν
με εξαιρετική ανευθυνότητα και εγκληματική αμέλεια ενώπιον του ορατού ενδεχομένου της
ρωσικής επέμβασης, οδηγώντας ή αφήνοντας ακόμη μία φορά την Ευρώπη στο αδιέξοδο.»
Πόσοι για να το πούμε απλά από μας θεωρούν τους Ρώσους ως τους πιο δολοφονικούς και
φανατικούς; Άραγε τι ακριβώς κάνουν οι Γάλλοι στην μισή Αφρική, οι Άγγλοι και Αμερικάνοι
σε Ιράκ, Λιβύη, Αφγανιστάν, Υεμένη και δεν ξέρουμε σε πόσες ακόμα χώρες; Πόσοι από μας
τους Έλληνες, ιδίως τους αριστερούς, θεωρούμε εν σχέσει με τα ουκρανικά τους
Ευρωπαίους και Αμερικανούς (!) ως απλούς τυχοδιώκτες (όχι δηλ. πως έχουν
συγκροτημένη ιμπεριαλιστική γραμμή περικύκλωσης αρχικά και εξώθηση της σε υποτέλεια ακόμα και διάλυσης στην συνέχεια της Ρωσίας); Ή πάλι αγοραίους (τι είναι αυτό;). Ή ίσως
τους αποδίδουμε ως κατηγορία ότι δεν πρόσεξαν τον μέγιστο κίνδυνο της Ρωσικής
επέμβασης και όχι ότι υποκίνησαν και κατεύθυναν τα γεγονότα στην Ουκρανία; Ή τέλος
πόσοι τους κατηγορούμε ότι φέρθηκαν ανεύθυνα και αμελώς; Τι ακριβώς αμέλησαν;
Αντίθετα επιδίωξαν τους σκοπούς τους με μεγάλη επιμέλεια, ξοδεύοντας δις δολάρια,
στήνοντας πολιτικούς, οργανώσεις και καταστάσεις ακόμα και κάνοντας τα στραβά μάτια
(για να μην πούμε και τίποτα χειρότερο) σε δολοφονικές προβοκάτσιες. Πόσοι επομένως
από μας διαβάζουν τα αντιπαρατιθέμενα μέρη στην Ουκρανία ως από την μια δολοφόνους
και φανατικούς και από την άλλη τυχοδιώκτες, αγοραίους, ανεύθυνους και επιπόλαιους;
(ούτε κακοί μαθητές να ήταν). Όπως και παλιότερα με την Σερβία και το Κόσσοβο, το σχέδιο
Ανάν κτλ. είναι σαφής αν και γίνεται προσπάθεια εξισορρόπησης, η φιλοδυτική κλίση
αυτού του μέρους της ΄πολυπολιτισμικής’ ή ‘αριστεράς των δικαιωμάτων’, που εδώ
εκφράζεται από τον Δ. Χριστόπουλο, τελεία και παύλα. Να υποθέσουμε ότι το ποσοστό
συμφωνίας με την ΣΣ στην μουσουλμανική μειονότητα των τσιγγάνων, είναι μάλλον
καλύτερο από το αντίστοιχο του Δ. Χριστόπουλου στην χώρα, ή θα πέφταμε λίγο έξω; Και
αν ναι, τότε, εφόσον κρίθηκε επιβεβλημένη η απόσυρση της ΣΣ ως εκφράζουσα εξαιρετικά
μειοψηφική θέση στην μειονότητα (τα περί ελληνικού εθνικισμού τα παρερχόμαστε ως
ανάξια σχολιασμού) και μη επομένως εκλογικά ωφέλιμη, μήπως ανάλογης τύχης πρέπει να
τύχει και η υποψηφιότητα του Δ. Χριστόπουλου; Ή πάλι αν ως αριστερό κόμμα δεν
επιθυμούμε τέτοιους αποκλεισμούς, δεν μας πολυαπασχολούν τα εκλογικά μας ποσοστά
και κυρίως μας ενδιαφέρουν οι σωστοί συμβολισμοί με συμπερίληψη οσοδήποτε
μειοψηφικών, αλλά αποδεκτών ή έστω ανεκτών, από εμάς απόψεων , τότε γιατί τους
πραγματοποιούμε εις βάρος της ΣΣ; Γιατί δεν ανακαλούμε την απόρριψη της, επιτρέποντας
άλλωστε και την παρουσία και του άλλου τουρκικής προελεύσεως υποψηφίου
ευρωβουλευτή, ώστε να εκφράσουμε όσο πιο πλατειά γίνεται τον πλουραλισμό μας; Αυτή
δεν είναι μια θέση πιο ευαίσθητη απέναντι στις μειονοτικές ομάδες από την άποψη
Θεοδωρίδη, Χριστόπουλου, ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης κτλ., αν σε τελική ανάλυση αυτός είναι ο σκοπός
μας; Αν πάλι είναι η επικέντρωση στο κοινωνικό πρόβλημα, στο αντιμνημονιακό μέτωπο,
και αυτό σήμερα περνά μέσα και από την μεγιστοποίηση της εκλογικής μας επιρροής,
νομίζει η ηγεσία του κόμματος, αλλά και οι παραπάνω σύντροφοι, ότι με τις ενέργειες τους
πρόσθεσαν κάτι, ή μάλλον αφαίρεσαν πολλά με την συγκεκριμένη στάση τους;

Έκτον: Αντιλαμβάνονται άραγε οι σύντροφοι, αλλά και αρκετοί παραπάνω από αυτούς,
ότι η μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινής γνώμης διαπνέεται στον ένα ή στον άλλο
βαθμό από εθνικά αισθήματα; Μπορεί αυτά να ξεκινούν από μια αμυντική πατριωτική
διάθεση χωρίς επιθετικές εχθρότητες απέναντι σε άλλα έθνη, από μια αίσθηση ρεαλισμού
ως προς τις διεθνικές πραγματικότητες, να προχωρούν σε πλατειά διαδεδομένα πατριωτικά
-εθνικά αισθήματα αγάπης για την χώρα ακόμα και περηφάνιας γι΄ αυτήν, και δυστυχώς
σήμερα και ντροπής για την κατάντια της (κάτι που πιθανά δεν αποτελεί παρά το
ανεστραμμένο είδωλο της περηφάνιας), και να καταλήγουν σε υπαρκτά αν και μειοψηφικά
οπωσδήποτε, εθνικιστικά- σοβινιστικά, ακόμα και ακραία ρατσιστικά αισθήματα. Σε κάθε
περίπτωση όμως, αντιλαμβάνονται οι παραπάνω σύντροφοι ότι η πλατειά ελληνική
πλειοψηφία έχει- διαπνέεται από εθνικά αισθήματα; Αντιλαμβανόμαστε επομένως ότι, δεν
προκαλεί καλό στην απαιτούμενη αυτή την στιγμή ευρύτερη δυνατή ενότητα για την
απελευθέρωση της χώρας μας από την οικονομική και μόνο ελπίζουμε (αλλά δυστυχώς
φοβόμαστε ότι θα προχωρήσει και παραπέρα) κατοχή της χώρας, η πρόκληση των εθνικών αντανακλαστικών και αισθημάτων της ευρύτατης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, για να
ικανοποιηθούν ιδεασμοί ορισμένων, πιθανότατα αγνών ιδεολόγων, που όμως δυστυχώς
πάσχουν από εθνικό δαλτονισμό;

Έβδομον: Αντιλαμβάνονται οι παραπάνω σύντροφοί και όσοι παραπάνω απ΄ αυτούς
συμπαρατάχθηκαν μαζί τους, ότι στις παρούσες διεθνείς σχέσεις και στο προβλεπτό μέλλον
θα υπάρχουν (δυστυχώς λέμε εμείς, αλλά θα υπάρχουν) εθνικές διαφορές- δίκαια-
συμφέροντα-προβλήματα-διεκδικήσεις, ακόμα και πόλεμοι; Και πως βλέπουν την Τουρκία
στο παραπάνω πλαίσιο; Ή νομίζουν ότι ξαφνικά περάσαμε σε ένα άλλο κόσμο διεθνικής
αλληλεγγύης; Και αν αντιλαμβάνονται την βαριά παρουσία των διεθνών σχέσεων,
προτιμούν ένα « συμπαγές τουρκικό πράγμα» στα βόρεια και ανατολικά της χώρας μας
κατά την διατύπωση του Δ. Χριστόπουλου, ή μια χαλαρή θρησκευτική κοινότητα
αποτελούμενη από τρεις διακριτές δομές; Αν μάλιστα αυτή η τρισυπόστατη δομή
επιδιωχθεί να αναπτυχθεί με τρόπο περιεκτικό για όλους, χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς
καταπίεση κτλ. με προσπάθειες αφενός μεν έκφρασης της πολιτισμικής ιδιαιτερότητας του
καθενός, αλλά και ενοποίησης στα πλαίσια του ελληνικού κράτους, μέσα από την καλή
εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας π.χ., κάτι που θα τους προσδώσει και μεγαλύτερες
επαγγελματικές κτλ. ευκαιρίες , που υπάρχει το πρόβλημα; Δεν αντιλαμβάνονται όλοι
αυτοί, ότι μια προσπάθεια αυτού του τύπου, ενώ δεν προκαλεί τα αισθήματα κανενός
(εκτός του τουρκικού σωβινισμού), διευκολύνει και το ελληνικό κράτος να διαχειρισθεί
καλύτερα τα προβλήματα με το τουρκικό κράτος; Δεν αντιλαμβάνονται ότι ίσως η διάσπαση
του «συμπαγούς τουρκικού πράγματος» , είναι επ΄ ωφελεία και των δύο λαών, γιατί δεν
δημιουργεί ή τουλάχιστον περιορίζει τις ορέξεις του τουρκικού κράτους, επομένως και τους
κινδύνους πολέμου, μέσω εκμετάλλευση του «συμπαγούς τουρκικού πράγματος»; Ή ίσως
θεωρούν το ελληνικό εθνικισμό ως ύποπτο επιθετικότητας κατά της Τουρκίας; Ή μήπως
πάλι θεωρούν ότι το τουρκικό κράτος είναι αμέτοχο τέτοιων επιθετικών ενεργειών; Μήπως
το θεωρούν μια Δανία της Μικράς Ασίας; Μήπως τότε να απευθυνθούν στον διάσημο
Αμερικανό δημοσιογράφο Σ. Χερς που πρόσφατα αποκάλυψε τον ρόλο του στην χημική
προβοκάτσια κατά της Συρίας, με στόχο την πολεμική εμπλοκή του ίδιου του τουρκικού
κράτους (και όχι μόνο), για να δουν τι είναι ικανό να κάνει; Γιατί επομένως δεν ακούμε να 
καταγγέλλεται επαρκώς ο ρόλος του τουρκικού προξενείου στην Θράκη και ευρύτερα του 
τουρκικού κράτους, τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό που καταγγέλλεται το ελληνικό ΥΠΕΞ, η 
ΚΥΠ, οι ακροδεξιοί έλληνες πολιτικοί και επιχειρηματίες; Δεν αντιλαμβάνονται οι
παραπάνω πόσο συχνά τα τελευταία χρόνια τα μειονοτικά ζητήματα έχουν χρησιμοποιηθεί
παγκόσμια για την διάσπαση μη φιλικών χωρών, για την δημιουργία κρίσεων που μέσω του
μηχανισμού του διαίρει και βασίλευε, οι δυτικοί ιμπεριαλιστικοί κύκλοι σταθεροποιούν την
κυριαρχία τους σε Βαλκάνια, Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή κτλ.;

Όγδοον: Αν είναι σαφές ότι ο τελικός στόχος κάθε σοσιαλιστικού ή /και κομμουνιστικού
κόμματος που σέβεται την ιδεολογία του, είναι ένας κόσμος χωρίς τάξεις και έθνη, όπως
τουλάχιστον τις/τα γνωρίσαμε ιστορικά με την ανταγωνιστική και συχνά ανοικτά πολεμική
σχέση μεταξύ τους, δεν είναι εξίσου σαφές ότι αυτό μπορεί να προκύψει μόνο σε βάθος
χρόνου, ως αποτέλεσμα ενός μακρού επιτυχούς αγώνα και όχι αύριο το πρωί; Αν στα
κοινωνικά –ταξικά ζητήματα , αυτό έχει γίνει εύκολα αποδεκτό στο εσωτερικό του
κόμματος και κανείς δεν ζητά την αντικατάσταση του καπιταλισμού με τον σοσιαλισμό και
την αταξική κοινωνία την επομένη της νίκης μας, αλλά επιδιώκεται να βρεθεί ένα εξαιρετικά μακρύ και κακοτράχαλο μονοπάτι που θα μας οδηγήσει στους στόχους μας, γιατί υπάρχει αυτή η αδυναμία κατανόησης από πολλούς στο κόμμα για την ανάγκη να βρεθεί το ανάλογο μονοπάτι στα εθνικά; Ή μήπως νομίζουν ορισμένοι ότι η υποστήριξη κάθε αντιπάλου του ελληνικού εθνικισμού, σκοπιανής, αλβανικής, τούρκικης, αγγλικής αμερικανικής κτλ. αφετηρίας, ανεξάρτητα των συγκεκριμένων απόψεων του, απλά και μόνο για να εναντιωθούμε στον ελληνικό εθνικισμό όπως τον αντιλαμβανόμαστε, αποτελεί δίκαιη και ευφυή πολιτική, είναι όντως αυτό το μακρύ και κοπιαστικό μονοπάτι προς τους στόχους μας;
Αν ναι, και έτσι φοβούμαστε ότι συμβαίνει, πρέπει να τους προειδοποιήσουμε από σήμερα ότι μας περιμένουν πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις στον δρόμο μας. Το να κάνεις τις επιθυμίες σου πραγματικότητες, ιδίως μάλιστα αν αυτά τα δύο μεγέθη αποκλίνουν εντυπωσιακά, δεν αποτέλεσε παρά διαχρονικά βέβαιη οδό προς την καταστροφή. Ας ερωτηθεί επ΄ αυτού και ο τελευταίος σοβιετικός ηγέτης, όταν στην δική του και μόνο σκέψη εξάλειψε τις αντιπαλότητες με την Δύση, εξαλείφοντας κάποιες κοινωνικές ρίζες της αντιπαλότητας μέσω προσχώρησης στο αντίπαλο σύστημα, με αποτέλεσμα σήμερα ο Πούτιν να αντιμετωπίζει τα Νατοϊκά στρατεύματα στα πόδια του.

Ένατον: Μια μικρή ακόμα απορία: δικαιολογείται άραγε από την άποψη έστω της τυπικής
ευγένειας η στάση που δείξαμε προς ανθρώπους που εμείς στο κάτω κάτω επιλέξαμε να
προτείνουμε όπως ο Καρυπίδης και η ΣΣ; Αν δεν μας αρέσουν ή δεν μας καλύπτουν 
ιδεολογικά είναι ποτέ δυνατό, ενώ πρώτα εμείς τους προσκαλούμε, στην συνέχεια να τους 
αποπέμπουμε, χωρίς αυτοί στο μεταξύ να έχουν ενεργήσει κατά κανένα τρόπο εις βάρος 
μας, με ένα σωρό χαρακτηρισμούς, που στο όριο μπορεί να παρουσιάζουν και νομικό 
ενδιαφέρον (π.χ. συκοφαντική δυσφήμηση); Είναι ποτέ δυνατή αυτή η συμπεριφορά; Αν
δεν μας αρέσουν, δεν είναι τουλάχιστον συμφεροντολογικά (για να μείνουμε εκεί) ορθό, να
τους αποπέμψουμε με μια συγγνώμη και όχι καθυβρίζοντας τους, όπως στην περίπτωση
της ΣΣ, η οποία προς τιμή της μέχρις εδώ, δεν έχει σηκώσει το γάντι που της πετάξαμε,
παρά μόνο με τον πιο αξιοπρεπή τρόπο; Είναι τόσο πολύ δύσκολο να σκεφτούμε την
αποπομπή να συνοδεύεται μόνο από την έκφραση απόκλισης από τις δικές μας επιθυμίες
και πιστεύω και μια συγγνώμη, χωρίς τους ‘κοσμητικούς’ χαρακτηρισμούς που
απευθύναμε ;

Δέκατον: Και τέλος κάτι ακόμα: πως παίρνουμε τις αποφάσεις στο κόμμα μας; Σεβόμαστε τις
τοπικές απόψεις και δεν αντιπαρατιθέμεθα μ’ αυτές ακόμα και αν δεν μας καλύπτουν
αρκετά ή το αντίθετο; Ερχόμαστε σε κόντρα με τις τοπικές οργανώσεις της Δυτικής
Μακεδονίας, καταργούμε τις αποφάσεις τους και εφαρμόζουμε αποφάσεις των κεντρικών
οργάνων για τον Καρυπίδη, διακινδυνεύοντας μάλιστα να μας αποκαλέσουν και τσιράκια
ξένων, Αμερικανών, Εβραίων, κτλ. (Τράγκας κτλ.), ή το αντίθετο όπως έγινε με τις
οργανώσεις της Πελοποννήσου και την υποψηφιότητα Βουδούρη , διακινδυνεύοντας να
μας χαρακτηρίσουν συχνά οι ίδιοι, ενδοτικούς έναντι του μνημονίου, των Γερμανών, νέο
ΠΑΣΟΚ κτλ.; Ή πάλι καταργώντας τις αποφάσεις συλλογικών οργάνων και εφαρμόζοντας –
σεβόμενοι τις απόψεις των τοπικών οργανώσεων όπως στην Θράκη, διακινδυνεύοντας τον
χαρακτηρισμό των φιλότουρκων (συχνά ξανά από τους ίδιους κύκλους); Δύσκολα 
μπορούμε να παρακολουθήσουμε αυτά τα ζιγκ –ζάγκ και αναστροφές. Αποτελούν όλα τα
παραπάνω υποδείγματα συνέπειας και λειτουργικής (όχι μόνο στα λόγια), εσωκομματικής
δημοκρατίας; Σε κάθε περίπτωση, απέχουμε ως κόμμα ελάχιστα από το να μας αποδοθούν
σειρά χαρακτηρισμών που εμείς εδώ δεν θέλουμε καν να προφέρουμε, αλλά που εύκολα
μπορούν να εννοηθούν με απλή επισκόπηση των παραπάνω κινήσεων.
Καιρός είναι επομένως να γίνει αντιληπτό σε μερίδα της βάσης αλλ’ ίσως και της ηγεσίας, ότι θέματα όπως τα παραπάνω δεν είναι για εσωκομματικά παιγνίδια, ούτε για άσκηση ιδεοληπτικών
κατασκευών. Ότι αφήνουν ακάλυπτο ένα συντριπτικά μεγάλο μέρος από αυτό το 22%, 23%
ή 25% του ελληνικού λαού που πρόσφατα στήριξαν τον ΣΥΡΙΖΑ , αλλά πιστεύουμε ακόμα
και ένα σημαντικό μέρος των παραδοσιακών οπαδών του. Ότι αποδυναμώνουν τον κοινό
στόχο να ανδρωθεί μια παράταξη σε εθνικό επίπεδο, ικανή να αντιπαρατεθεί με το σάπιο
κατεστημένο και τους διεθνείς προστάτες του και να αρχίζει να χαράσσει ένα διαφορετικό
δρόμο στην χώρα αλλά και στην Ευρώπη και παραπέρα. Δεν είναι προς όφελος του ΣΥΡΙΖΑ
η συνέχιση-διαιώνιση αυτών των καταστάσεων. Δεν είναι προς το συμφέρον του να αγνοεί
ότι δημιουργεί ένα σημαντικό κενό στα πλευρά του, που ας μην υπάρχει αμφιβολία πολλοί
θα προστρέξουν να το καλύψουν ασμένως. Και κάτι τελευταίο: πολλοί από εμάς που
πιστεύουμε -ασπάζονται στον ένα ή τον άλλο βαθμό τις παραπάνω απόψεις, επιδείξαμε
ψυχραιμία αποφεύγοντας να δημοσιοποιήσουμε τις ανοικτές και πολύ έντονες διαφωνίες
μας με όσα έγιναν. Δεν βγάλαμε δημόσιες ανακοινώσεις, δεν βγήκαμε στα κανάλια κτλ.
Όμως αρκετοί άλλοι, δεν έδειξαν και δεν δείχνουν την ανάλογη αυτοσυγκράτηση. Αφού
κατ΄ αρχάς δημιούργησαν το πρόβλημα, διαρκώς με άρθρα, δημόσιες εμφανίσεις σε
τηλεοράσεις κτλ. ανοικτά υποστηρίζουν τις θέσεις τους, επαίρονται για την επικράτηση των
ιδεών τους (δες π.χ. την τοποθέτηση Δ. Χριστόπουλου για την συμβολή του στην αποπομπή
ΣΣ, αλλά και γενικότερα για το ποιες είναι οι σωστές θέσεις περί αριστεράς και έθνους κτλ.)
και συντηρούν το πρόβλημα στην επικαιρότητα. Παρά την κρισιμότητα του θέματος και
παρά την κατά την γνώμη μας εντελώς λανθασμένη αντίληψη , αλλά και διαχείριση του
θέματος, πρέπει αυτή την στιγμή να πέσουν οι τόνοι για να επικεντρωθούμε στον
προεκλογικό αγώνα. Μετά τις εκλογές πρέπει να το αντιμετωπίσουμε άμεσα. Για να γίνει
όμως δυνατή η επικέντρωση στον προεκλογικό αγώνα, θα πρέπει και αυτοί που
προκάλεσαν και συντηρούν το πρόβλημα να αντιληφθούν ότι δεν ωφελούν το κόμμα, ότι
οι απόψεις τους που τόσο φωναχτά υποστηρίζουν, μιας και αντανακλούν την γνώμη ενός
μάλλον ελάχιστου ποσοστού του λαού μας, αφαιρούν και δεν προσθέτουν. Οι καιροί ου
μενετοί… για να έχουμε την πολυτέλεια να πυροβολούμε τα πόδια μας.

Έφη Κωτσάκη
Πηγή: Σοσιαλιστική Τάση / ΣΥΡΙΖΑ

Είπε Ελλην βουλευτής: «Εμείς οι Τούρκοι»

Posted by Συντ. Ομάδα On Απρίλιος - 26 - 2014

picture-1492Του Σάββα Καλεντερίδη
Στο άρθρο μας της προηγούμενης Κυριακής αναφερθήκαμε γενικώς στο θέμα της πορείας της Ε.Ε. και ειδικώς στον τρόπο με τον οποίο τα κόμματα έκαναν της επιλογές τους για την κατάρτιση των ψηφοδελτίων τους, σημειώνοντας μάλιστα ότι το θετικό βήμα της σταυροδοσίας, ακυρώνεται κατά κάποιο τρόπο από τον τρόπο επιλογής των υποψηφίων, που γίνεται από κλειστές ομάδες, οι οποίες, συνήθως, είναι εκτός τόπου και χρόνου ή κατά πώς λέει ο λαός μας, ζουν στον κόσμο τους.
Για να απονείμουμε τα του Καίσαρος των Καίσαρι, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στην περίπτωση του ΣΥΡΙΖΑ, τουλάχιστον τηρήθηκαν τα προσχήματα, αφού τις υποψηφιότητες που αποφασίστηκαν και πάλι από μια στενή ομάδα ατόμων, που κατηγορούνται από τους ίδιους τους συντρόφους τους ότι δεν απέβαλαν ποτέ τα σταλινογενή τους χαρακτηριστικά, κλήθηκε να τις εγκρίνει η Κεντρική Επιτροπή. Επίσης, πρέπει να αναφέρουμε ότι κέρδισε τις εντυπώσεις και η κίνηση των Ανεξάρτητων Ελλήνων να ζητήσει βιογραφικά από όλους τους ενδιαφερομένους και να επιλέξει από αυτούς με κλήρωση τους δέκα από τους 42 υποψηφίους του ευρωψηφοδελτίου.
Αυτή η παρωδία της δημοκρατίας, που αποτελεί τον κεντρικό παράγοντα της κακοδαιμονίας της πατρίδας μας, απέκτησε τραγελαφικά χαρακτηριστικά στην περίπτωση εκείνου που τηρούσε έστω και τύποις τα προσχήματα.
Η πρώτη παρασπονδία με έντονα χαρακτηριστικά υποκρισίας, έγινε στην υπόθεση του Θεόδωρου Καρυπίδη, ο οποίος εκπαραθυρώθηκε από τη θέση του υποψηφίου περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας για μια ανάρτηση που αναμετέδωσε από τη σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η οποία έθιγε εβραϊκούς κύκλους και θεωρήθηκε αμάρτημα καθοσίωσης, αν και όλοι γνώριζαν ότι ο άνθρωπος δεν έχει απολύτως καμία σχέση με ρατσιστικούς ή αντισημιτικούς κύκλους. Τότε ο Γ.Γ. του κόμματος, κ. Βίτσας, μετά τις διαμαρτυρίες εβραϊκών οργανώσεων, πανικόβλητος μετέβη στην Κοζάνη, θέτοντας το θέμα σε ψηφοφορία. Τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου Δ. Μακεδονίας ψήφισαν εννέα υπέρ και τρία κατά της υποψηφιότητας. Παρά το 80%, η …ηγεσία έκοψε τον κ. Καρυπίδη!
Η δεύτερη παρασπονδία έγινε με τον ΠΑΣΟΚογενή κ. Βουδούρη. Στην περίπτωσή του, οι Νομαρχιακές Οργανώσεις αλλά και οι οργανώσει Νεολαίας της Πελοποννήσου του ΣΥΡΙΖΑ ψήφισαν εναντίον της υποψηφιότητας του άλλοτε εκλεκτού του Γιώργου Παπανδρέου. Παρ’ όλα αυτά, και πάλι η …ηγεσία έκανε του κεφαλιού της, αγνοώντας τη βούληση των πολλών και της βάσης.
Η τρίτη παρασπονδία είχε αντιπαράλληλη κατεύθυνση. Η υποψηφιότητα της Σαμπιχά Σουλεϊμάνογλου συζητήθηκε την το Σάββατο του Λαζάρου στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ. Εκεί ο Πομάκος βουλευτής Ξάνθης κ. Χουσεΐν Ζεϋμπέκ είπε εις επήκοον όλων: «Εμείς οι Τούρκοι δεν θέλουμε την Σαμπιχά». Παρά την εκφρασθείσα διαφωνία, η Κεντρική Επιτροπή ενέκρινε με συντριπτική πλειοψηφία την υποψηφιότητα της τισγγάνας ακτιβίστριας, η δράση της οποίας είχε ενοχλήσει το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής και την ίδια την Άγκυρα.
Παρά την απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής, επειδή τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στη Θράκη λύσσαξαν, απειλώντας με ομαδικές παραιτήσεις, αποφασίστηκε η μετάβαση του κ. Βίτσα στην Ξάνθη. Εκεί ο κ. Βίτσας έπεσε σε ρατσιστικό-κεμαλικό τοίχο ειδικής κατασκευής, και αντί να τον «γκρεμίσει», υποχώρησε! Τα αποτελέσματα γνωστά. Ένα κόμμα που φιλοδοξεί να κυβερνήσει την Ελλάδα, υποχώρησε στις απειλές ενός βουλευτή και έβαλε στη θέση της Σαμπιχά τον …γραμματέα του βουλευτή!!!
Το χειρότερο ίσως από όλα, είναι ότι ο κ. Χριστόπουλος, για τον οποίο υπάρχει θέση στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και μετά την άκρως ρατσιστική δήλωσή του, που λέει ότι «οι διάφοροι μηχανισμοί ελαφρού και βαθέος κράτους βάλθηκαν να μας πουν ότι η μειονότητα δεν είναι ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα αλλά δύο και τρεις εθνοτικές ομάδες, «πομάκων, τσιγγάνων και τουρκογενών»», υιοθετώντας πλήρως τις θέσεις του τουρκικού κατεστημένου, που ξόδεψε δισεκατομμύρια δολάρια δεκαετίες τώρα για να τις εμπεδώσει, δεν ήθελε την Σαμπιχά στο ψηφοδέλτιο επειδή λέει ότι είναι Ρομά και χαλάει το συμπαγές της μειονότητας!

Φυσικά η κατάπτωση της πολιτικής δεν περιορίζεται μόνο στο ΣΥΡΙΖΑ. Το γεγονός ότι εντελώς ακατάλληλα και αμφιβόλου ηθικής παιδαρέλια έχουν την τύχη του κόμματος της ΝΔ στα χέρια τους, στοχεύοντας στα …κονδύλια του ΕΣΠΑ μέσω φίλων Περιφερειαρχών, που κατέρχονται στις εκλογές ερήμην του κόμματος, το γεγονός ότι βουλευτές, δημόσιοι υβριστές του πρωθυπουργού, είναι υπουργοί ή μπαινοβγαίνουν στο κόμμα, όπως επίσης το γεγονός ότι υπουργός συνεχίζει να βρίσκεται στη θέση του, παρότι παρέστη σε παρουσίαση μπερλουσκονικού τύπου συνδυασμού που κατέρχεται κόντρα σε υποψήφιο δήμαρχο που υποστηρίζεται από τη ΝΔ, τα λέει όλα.
δημοκρατία
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/

Σάλος με το βίντεο της Πατουλίδου με τον Κασιδιάρη..

Posted by Συντ. Ομάδα On Απρίλιος - 16 - 2014

Σοβαρό θέμα προέκυψε χθες με τη Βούλα Πατουλίδου, η οποία -από στέλεχος του ΠΑΣΟΚ- κατεβαίνει υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης με τον συνδυασμό του Απόστολου Τζιτζικώστα.

Με το θέμα ασχολήθηκε ο υποψήφιος για την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας Μάρκος Μπόλαρης, ο οποίος χαρακτήρισε την κ. Πατουλίδου «όψιμη υμνήτρια της ΧΑ και του νεοναζισμού».

«Ο διωγμός τον οποίο υφίσταται η ΧΑ είναι και νομικά αστήρικτος και πολιτικά επικίνδυνος. Διότι μια δημοκρατία καταδιώκει ένα εκλεγμένο πολιτικό κόμμα» ήταν η παρατήρηση του δημοσιογράφου Αλέξανδρου Βέλιου, με τη Βούλα Πατουλίδου να απαντά επί λέξει:

«Πότε έχουμε δημοκρατία; Τις μονές ημέρες έχουμε δημοκρατία και τις ζυγές κάνουμε ό,τι θέλουμε; Ειλικρινά, γιατί βλέπετε ο καθένας προσπαθεί, αλλά τα ποσοστά δεν φεύγουν. Γιατί δεν φεύγουν; Γιατί δεν υπάρχει μια τόση δα μικρή αλήθεια. Δεν υπάρχει μια αλήθεια λόγων που τουλάχιστον να ταιριάξει και με την πράξη»…

Αργότερα η Βούλα Πατουλίδου έκανε λόγο για «αστειότητες».
Στην ίδια συνέντευξή της η κ. Πατουλίδου είχε επιτεθεί στον Γιώργο Παπανδρέου (ο οποίος την είχε επιλέξει ως υποψήφια για τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης το 2006), λέγοντας:

«Επιτρέπεται με όλα όσα έχουν βγει να κυκλοφορεί ελεύθερος ο Γιώργος Παπανδρέου;»...

Δείτε το παρακάτω βίντεο μετά το 2 λεπτό

 

 

 

http://www.eglimatikotita.gr/

Δύσμοιρη Ελλάδα…

Posted by Συντ. Ομάδα On Απρίλιος - 5 - 2014

Του Σάββα Καλεντερίδη
«ΑΙΔΩΣ, ΑΡΓΕΙΟΙ…»
Με ζήλο στα σκολειά της προδοσίας
του σάπιου αιώνα σέπεται η γενιά!
Χαίρονται της σκλαβιάς την ξεγνοιασιά 
και τρέμουν του λαού την παρουσία.
Κι αν στα βουνά κράξ’ η τρομπέτα: «Ανάστα!»
θα τρέξουν τον οχτρό να διπλαρώσουν,
να ξαναδέσουν τη φτωχιά πατρίδα, 
κι όσοι απροσκύνητοι, όλους ντουφεκίδι.
Μακρυγιάννη, οι πληγές σου από τα βόλια 
τρέχαν αίματα κι όμπυο ολοζωής,
μα τώρα διπλοτρέχουνε, Πατέρα, 
της ψυχής σου οι πληγές από ντροπή.
Αυτό το ποίημα του Κώστα Βάρναλη (φώτο), ενός Έλληνα του Μείζονος Ελληνισμού, επιλέξαμε για να αρχίσουμε το σημερινό μας άρθρο, το οποίο δικαιωματικά είχαμε αποφασίσει να αφιερώσουμε στον Ερντογάν και τις αυτοδιοικητικές εκλογές της Τουρκίας, πλην όμως οι εξελίξεις που σχετίζονται με τη συνομιλία Μπαλτάκου-Κασιδιάρη μας υποχρεώνουν να ασχοληθούμε με τα ημέτερα.

Παραμερίζοντας τα ελάσσονα, που είναι το γεγονός της συνομιλίας του Γ.Γ. της Κυβέρνησης με τον υπόδικο βουλευτή της Χρυσής Αυγής και το δυσαπάντητο ερώτημα πώς είναι δυνατόν ένας δικηγόρος να μην αντιλήφθηκε ότι ο Κασιδιάρης με τις ερωτήσεις του τον παγίδευε και μάλιστα με χονδροειδή τρόπο, στο παρόν άρθρο θα ασχοληθούμε με τα μείζονα.

Και τα μείζονα είναι αυτά που συνεπάγονται από τις απαράδεκτες πρόνοιες του ισχύοντος συντάγματος, το οποίο όχι μόνο επιτρέπει αλλά επιβάλλει και μάλιστα νομοτελειακά την εμφάνιση τέτοιων φαινομένων.
Το μείζον λοιπόν είναι το γεγονός ότι το Σύνταγμα, που επιβάλλει το διορισμό της Δικαστικής Εξουσίας από την Κυβέρνηση, δηλαδή από την Εκτελεστική Εξουσία, δημιουργεί συνθήκες που οδηγούν στην εμφάνιση φαινομένων όπως αυτό της συνομιλίας Μπαλτάκου-Κασιδιάρη, το περιεχόμενο της οποίας αναδεικνύει με ενάργεια την παθογένεια του πολιτεύματός μας.
Επίσης, το γεγονός ότι το ίδιο το Σύνταγμα δίνει τη δυνατότητα στην Κυβέρνηση, δηλαδή στην Εκτελεστική Εξουσία να νομοθετεί και μάλιστα με τις περίφημες Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, περιορίζοντας το ρόλο της Νομοθετικής Εξουσίας σε αυτόν του «τροχονόμου», μας δείχνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο γιατί η Ελλάδα «κωλοσούρνεται» από το 1830 μέχρι σήμερα, όπως χαρακτηριστικά προέβλεψε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, μας δείχνει το πώς και το γιατί φθάσαμε στην τραγική κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα.
Όταν κάποια στιγμή ο γράφων συνομιλούσε με κορυφαίο στέλεχος εθνικοαπελευθερωτικού κινήματος και αναφέρθηκε σε ενέργειες του κινήματος που αποδείχτηκαν άδικες για πρόσωπα και πράγματα, το στέλεχος απάντησε ως εξής: «Εμείς είμαστε ένα μαχόμενο κίνημα και στις περισσότερες περιπτώσεις ένα άτομο ή μια μικρή ομάδα είναι αυτή που νομοθετεί, δικάζει και διοικεί/εκτελεί. Και όταν συμβαίνει αυτό, είναι πολύ εύκολο να γίνει λάθος, να γίνει αδικία, εν τέλει να πληγεί το ίδιο το κίνημα. Ενώ εσείς είστε τυχεροί, γιατί άλλοι νομοθετούν, άλλοι δικάζουν, άλλοι διοικούν τη χώρα».
Με τον ίδιο τρόπο, χωρίς διάκριση των εξουσιών, λειτουργούν περίπου και οι κάθε είδους ομάδες εξουσίας, όπως για παράδειγμα οι συμμορίες.
Τελικώς, με την περίπτωση της συνομιλίας Μπαλτάκου-Κασιδιάρη αποδεικνύεται ότι στην ουσία στην Ελλάδα δεν υφίσταται η αναγκαία και δημοκρατική αρχή της διάκρισης των εξουσιών, που ορίστηκε με καθαρότητα από τον Αριστοτέλη και επανήλθε σε σύγχρονη μορφή από τον Μοντεσκιέ, γεγονός που οφείλεται στο Σύνταγμα με την υφιστάμενη μορφή του, το οποίο αποδεικνύεται πηγή όλων των κακών και των προδοσιών που έχει υποστεί η δύσμοιρη πατρίδα μας και ο Ελληνισμός.
Η απόλυτη κυριαρχία της Εκτελεστικής Εξουσίας έναντι των άλλων δυο και των πολιτικών έναντι των πάντων και των πολιτών, επιτρέπει σε κάποιους από τους πολιτικούς να προδίδουν την πατρίδα και να υπηρετούν εξωγενή συμφέροντα, χωρίς να έχουν κανέναν φόβο ότι θα σημάνει γι’ αυτούς κάποια στιγμή η ώρα της Δικαιοσύνης και της Νεμέσεως.
Μάλιστα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτή είναι ίσως η κυριότερη αιτία της εμφάνισης φαινομένων πολιτικής αυτοδικίας και εγκληματικών δράσεων εναντίον πολιτικών στην Ελλάδα, με απεχθέστερο την τρομοκρατία.
Αν για παράδειγμα μια πραγματικά ανεξάρτητη Δικαστική Εξουσία είχε ερευνήσει το πώς και γιατί η Ελλάδα τέθηκε στην κλίνη του Προκρούστη, δηλαδή στο Μνημόνιο και την Τρόικα, αλυσοδένοντας μια χώρα και έναν ολόκληρο λαό, αν είχε ερευνήσει ποιος ήταν ο ρόλος ελληνόφωνων πρακτόρων που δρούσαν ανενόχλητοι στα ανώτατα κλιμάκια της εξουσίας, χρηματοδοτώντας μάλιστα με εκατοντάδες εκατομμύρια τους μηχανισμούς τους, από τα κονδύλια του Υπουργείου Εξωτερικών και όχι μόνον, σήμερα δεν θα υπήρχε καν στο προσκήνιο το φαινόμενο της Χρυσής Αυγή και άρα η συνομιλία Μπαλτάκου-Κασιδιάρη.
Την ασθένεια (αιτία) πρέπει να καταπολεμήσουμε αδέλφια και όχι να θεραπεύσουμε τον ασθενή (αποτέλεσμα).
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «δημοκρατία

τεχικό σεμινάριο δικύκλων

Posted by Συντ. Ομάδα On Απρίλιος - 2 - 2014

επιμ-http://news.kozaninet.gr/wp-content/uploads/2014/04/επιμ--300x94.jpg 300w" sizes="(max-width: 380px) 100vw, 380px" />Το 1ο ΕΠΑ.Λ Κοζάνης  στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής σταδιοδρομίας που εκπονεί ,  με θέμα  «Λειτουργία συνεργείου δικύκλων»  διοργανώνει για τους μαθητές  τεχνικό  σεμινάριο με τίτλο   «Λειτουργία & έλεγχος  δίχρονων / τετράχρονων  δικύκλων μηχανών »

Εισηγητές του σεμιναρίου θα είναι ο Καβαλούδης Ντίνος   Μηχανικός Δικύκλων  και ο Καραδίσογλου Περικλής Μηχανικός Δικύκλων , εισαγωγείς και επισκευαστές  γνωστής εταιρίας δικύκλων στην πόλη μας .
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 4 Απριλίου και ώρα 10:00 πμ  έως 14:00 μμ στο αμφιθέατρο του σχολείου  Κ. Καραμανλή 26.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου θα περιλαμβάνει :

10:00 –11:00   «Το επάγγελμα του μηχανικού δικύκλου ,  οργάνωση και λειτουργία συνεργείου δικύκλων»    ( εισηγητής Καβαλούδης Ντίνος ) .
11:00- 12:30  Θεωρητική παρουσίαση με θέμα  «Λειτουργία & έλεγχος  δίχρονων / τετράχρονων  δικύκλων μηχανών »     ( εισηγητές Καβαλουδης Ντίνος  & Καραδίσογλου Περικλής ) .
12:30- 14:00   Πρακτική εφαρμογή και έλεγχος δικύκλων με διαγνωστικό εγκέφαλο στο χώρο του εργαστηρίου της ειδικότητας των Μηχ. Αυτοκινήτων του σχολείου μας .

Σας προσκαλούμε να παραβρεθείτε στην εκδήλωση που διοργανώνει το σχολείο μας.
Σας παρακαλούμε για την μεγαλύτερη δυνατή ενημέρωση των πολιτών της περιοχής μας  για την προώθηση και προβολή του έργου μας

Ο Διευθυντής 1ου ΕΠΑΛ                                              Ο Υπεύθυνος του έργου
Καρακάσης Εμμανουήλ                                              Ευσταθιάδης

Οι «ηλίθιοι γαλατάδες»

Posted by Συντ. Ομάδα On Μάρτιος - 25 - 2014

 

Κάποιος δημοσιογράφος έλεγε σήμερα ότι: «εδώ πρόκειται να πάρουμε 12 δισεκατομμύρια, στο γάλα θα κολλήσουμε;».

 


Ταυτόχρονα, πολλοί δημοσιογράφοι, σε διάφορα καθεστωτικά  MME…
ονομάζουν περιπαιχτικά όσους διαφωνούν με το θέμα, ως «γαλατάδες», για να τους καταστήσουν γραφικούς και να τους ακυρώσουν.

 


Μετά από όλα αυτά αναρωτιέμαι, ποιος «ηλίθιος» μιλάει ακόμα για ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Όλα είναι τελειωμένα.

ΥΓ. Σύμφωνα με πληροφορίες η «λαοπρόβλητη» κυβέρνηση θα βάλει μαζί στο ίδιο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί ως ένα άρθρο, το θέμα του γάλακτος και τη διανομή του πλεονάσματος, πιέζοντας έτσι τους βουλευτές να το ψηφίσουν. Δηλαδή θα βάλουν μαζί την παράδοση του γάλακτος στους Γερμανούς μαζί με τα «αργύρια» αυτής της παράδοσης, μόνο και μόνο για να παραμείνουν κάποιοι στις καρέκλες τους.

 

http://hassapis-peter.blogspot.gr/2014/03/blog-post_4365.html

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΚΑΠΩΣ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ…

Posted by Συντ. Ομάδα On Μάρτιος - 19 - 2014

Γράφει ο  Ιωάννης Αυξεντίου
 
Ζούμε, τα τελευταία είκοσι χρόνια, μέσα σε μία κατάσταση συνεχούς ΥΒΡΕΩΣ: επιδεικνύεται μία πλήρης περιφρόνηση της κοσμικής νομοτέλειας και όλο το αξιακό σύστημα έχει αντιστραφεί. Κάθε φραγμός που η ίδια η φύση έθεσε , έχει διαρραγεί. Από το ανακάτεμα των διαφορετικών φυλών, δηλαδή το σπάσιμο των συνοριακών ορίων, τα οποία διαφύλατταν την πνευματική και φυσική υπόσταση κάθε έθνους, μέχρι την ένωση των ομοίων, δηλαδή την θεσμοθέτηση των ομοφυλοφιλικών συμβιώσεων. Όπως σωστά επισήμανε ο Πατριάρχης Μόσχας και πασών των Ρωσιών  Κύριλλος: «Ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν έχει χρησιμοποιηθεί ο κρατικός νόμος για να δικαιολογηθεί η αμαρτία. Ούτε οι ειδωλολάτρες δεν είχαν κάτι τέτοιο (…) Ο Θεός έδωσε στους ανθρώπους νόμους, η παραβίαση των οποίων συνεπάγεται την καταστροφή της ανθρωπότητας».


Η απουσία πνευματικής ζωής και ηθικών κανόνων, η παντελής έλλειψη ανώτερων στόχων, με άλλα λόγια ο  μηδενισμός της καθημερινής ζωής, δημιουργεί συμπτώματα που αποκαλούνται με διάφορες ονομασίες , όπως «ενδοσχολική βία», «εθισμός στο διαδίκτυο», «παραβατικές συμπεριφορές» κλπ. Ταυτόχρονα, οι άνθρωποι  χάνουν την εσωτερική τους ηρεμία εξαιτίας του άγχους για την εύρεση εργασίας, η έλλειψη της οποίας τους δημιουργεί τεράστια προβλήματα υπαρξιακής ανασφάλειας. Αποτελεί πλέον ύψιστη αμαρτία η απαίτηση για μία σταθερή εργασία, δηλαδή, απαγορεύεται να γνωρίζεις πως θα είναι η επομένη ημέρα σου.
 
Στην γεωπολιτική σκακιέρα, η οποία πάντα αντανακλά την κρυφή φιλοσοφία των διαφόρων παικτών, συνεχίζεται η προσπάθεια απομόνωσης της Ρωσίας και του πνεύματος που αυτή διαφυλάσσει μέσα στην καρδιά της: μία Ορθόδοξη, Μυστηριακή, αντι-μετανεωτερική, αντι-προτεσταντική φλόγα, που η Δύση φοβάται ότι θα καεί από αυτήν. Σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο,  χαράσσονται πολιτικές και προγράμματα όλων των τύπων, από την διατροφή μέχρι την εκπαίδευση, από την οικονομία μέχρι την άμυνα, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η θέληση των λαών, και ισχύ έχει  μόνον η βούληση των διαφόρων λόμπι και των κλειστών κύκλων διάφορων ανώμαλων τύπων, με τεχνοκρατικές ψυχοπάθειες και όχι μόνον. Είναι πολύ ενδιαφέροντα όσα αναφέρονται στο ακόλουθο άρθρο (Think Tank: “Extraordinary  Crisis” Needed  to Preserve “New World Order”): 
 
«Γράφοντας για το »Ατλαντικό Συμβούλιο», μία εξέχουσα δεξαμενή σκέψης με έδρα την Ουάσιγκτον, ο Harlan Κ. Ullman (ένας εβραίος ασκενάζι ) προειδοποιεί ότι μία «έκτακτη κρίση είναι απαραίτητη για να διατηρηθεί  η  «νέα παγκόσμια τάξη»,  η οποία απειλείται να εκτροχιαστεί από μη κρατικούς φορείς, όπως ο Edward Snowden. Σε ένα άρθρο με τίτλο «Ο πόλεμος κατά της Τρομοκρατίας, δεν είναι η μόνη απειλή», ο Ullman ισχυρίζεται ότι: «οι τεκτονικές αλλαγές που αναδιαμορφώνουν το διεθνές γεωστρατηγικό σύστημα, δεν είναι στρατιωτικές υπερδυνάμεις, όπως η Κίνα, αλλά «μη κρατικοί παράγοντες» , όπως ο Edward Snowden, ο Bradley Manning και ανώνυμοι χάκερ οι οποίοι αποτελούν τη μεγαλύτερη απειλή για το 365χρονο σύστημα της  Βεστφαλίας, επειδή είναι η ενθάρρυνση των ατόμων να γίνουν αυτό- εξουσία, και να ανατρέψουν τον έλεγχο του κράτους. Η επανάσταση της πληροφορικής και η στιγμιαία παγκόσμια επικοινωνία, αναχαιτίζουν την «νέα παγκόσμια τάξη» που ανακοινώθηκε από τον Πρόεδρο των ΗΠΑ  George W. Bush περισσότερο από δύο δεκαετίες πριν. »
 
Χωρίς την έκτακτη κρίση, λίγα είναι πιθανό να γίνουν για να αναστραφεί ή να περιοριστεί η ζημιά που θα προκύψει από μία αποτυχημένη διακυβέρνηση, γράφει ο Ullman, πράγμα που σημαίνει ότι μόνο ένας άλλος κατακλυσμός τύπου 11ης Σεπτεμβρίου,  θα επιτρέψει στο κράτος να διεκδικήσει εκ νέου την κυριαρχία του. Ο Ullman καταλήγει στο συμπέρασμα, ότι η εξάλειψη των μη κρατικών φορέων και των αυτόνομων ατόμων  πρέπει να γίνει , προκειμένου να διατηρηθεί η «Nέα Παγκόσμια Τάξη» . Μία περίληψη του υλικού τους υποδηλώνει ότι ο ορισμός του Ατλαντικού Συμβουλίου για την «Νέα Παγκόσμια Τάξη», είναι μία παγκόσμια τεχνοκρατία που διευθύνεται από την συγχώνευση των ισχυρών κυβερνήσεων και των μεγάλων επιχειρήσεων, κάτω από τις οποίες η ατομικότητα αντικαθίσταται από την μετανθρωπιστική  ιδιαιτερότητα .
 
Η ρητορική του Ullman ακούγεται κάπως παρόμοια με αυτήν που υιοθετήθηκε από τον συνιδρυτή της Τριμερούς Επιτροπής Zbigniew Brzezinski, ο οποίος το 2010 σε μία συνάντηση του Συμβούλιου Εξωτερικών Σχέσεων είπε ότι μία «παγκόσμια πολιτική αφύπνιση», σε συνδυασμό με την φαγωμάρα μεταξύ των ελίτ , απειλεί να εκτροχιάσει την μετάβαση προς την παγκόσμια κυβέρνηση .
 
Nέμεσις
Η υπαινισσόμενη έκκληση του Ullman για μία «έκτακτη κρίση» ώστε να αναζωογονηθεί η υποστήριξη της κρατικής εξουσίας και το ισχυρό κράτος, έχει ανησυχητικές αποχρώσεις από το «Πρόγραμμα για ένα Νέο Αμερικανικό Αιώνα»(1997) στο οποίο αναφέρεται ότι, «η απουσία κάποιου καταστροφικού καταλυτικού γεγονότος – όπως ένα νέο Περλ Χάρμπορ», θα καθιστούσε την μιλιταριστική επέκταση των ΗΠΑ  αδύνατη.
 
Το 2012, ο Patrick Clawson, μέλος του ισχυρού φίλο-Ισραηλινού Ινστιτούτου της Ουάσιγκτον για την Πολιτική στην Εγγύς Ανατολή (WINEP), ανέφερε επίσης ότι «οι Ηνωμένες Πολιτείες θα πρέπει να ξεκινήσουν μία σταδιακή πρόκληση για να ξεκινήσουν  έναν πόλεμο με το Ιράν.» Νομίζω ότι δεν χρειάζονται σχόλια, είναι πλήρως κατανοητό ποιοι δημιουργούν τις παγκόσμιες κρίσεις και για ποιους σκοπούς.
 
Άλλο χαρακτηριστικό της εποχής μας, είναι η απουσία πνευματικών προσωπικοτήτων μεγάλης εμβέλειας. Οι  διανοητές και οι σοβαροί στοχαστές εκλείπουν παγκοσμίως. Που είναι οι φιλόσοφοι; που είναι οι συγγραφείς και οι ακαδημαϊκοί; Τους έφαγε…η απόλαυση: το χρήμα, η άνομη ηδονή, η επιδίωξη να γίνουν αρεστοί στο σύστημα. Πάρτε για παράδειγμα την Ελλάδα: ένας ακαδημαϊκός κόσμος που ομοιάζει με μούμια που βρίσκεται σε αποσύνθεση.
 
Όταν η ανθρωπότητα πνίγεται μέσα στον βούρκο της σήψης και της παρακμής, τότε, ίσως η ήμερα της κάθαρσης δεν θα αργήσει να έλθει, και ο Πόλεμος, γίνεται ΑΓΙΟΣ .  

ΤΑ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
9-Ιούλ-2015 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΑ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Αντώνης Κανάκης: για το δημοψήφισμα της Κυριακής: «Αυτή είναι η ήττα. Αυτή είναι η πραγματική χρεοκοπία»

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
4-Ιούλ-2015 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αντώνης Κανάκης: για το δημοψήφισμα της Κυριακής: «Αυτή είναι η ήττα. Αυτή είναι η πραγματική χρεοκοπία»

Προσοχή! Το ευρώ αποτελεί μέρος πολυσυσκευασίας. Δεν κυκλοφορεί ξεχωριστά!

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
15-Ιούν-2015 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προσοχή! Το ευρώ αποτελεί μέρος πολυσυσκευασίας. Δεν κυκλοφορεί ξεχωριστά!

Καζάκης:Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΛΕΕΙ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΨΕΜΜΑΤΑ!

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
29-Ιαν-2015 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καζάκης:Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΛΕΕΙ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΨΕΜΜΑΤΑ!

Μήπως… υποτίθεται…;

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
20-Νοέ-2014 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήπως… υποτίθεται…;

Η Ελλάδα στον γκρεμό: Πώς φτάσαμε ως εδώ….

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
30-Οκτ-2014 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Ελλάδα στον γκρεμό: Πώς φτάσαμε ως εδώ….

Ραχήλ Μακρή: Οι ΑΝΕΛ έχουν ύποπτη στάση (βίντεο)

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
8-Οκτ-2014 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ραχήλ Μακρή: Οι ΑΝΕΛ έχουν ύποπτη στάση (βίντεο)

Βίντεο με την ψηφοφορία στην Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής, στις 12.9.2013

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
13-Σεπ-2014 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βίντεο με την ψηφοφορία στην Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής, στις 12.9.2013

    Διαφημιζόμενοι


Add new tag CIA Cinema Facebook Αφγανιστάν Βαλκάνια Γερμανία Γεωργία Γκουαντάναμο Γκρουέφσκι ΕΛΛΑΔΑ Επαναστατικός Αγώνας Ευρωπαϊκή Ένωση Ευρώπη ΗΠΑ Ηνωμένες Πολιτείες Ιράκ Ιράν Ισραήλ Κοζάνη Κοσσυφοπέδιο Κύπρος Μακεδονία Μπαράκ Ομπάμα Μόσχα ΝΑΤΟ Νέα Τάξη Νέα τάξη Πραγμάτων Οικολόγων Πράσινων Ομπάμα Ουάσιγκτον Ουκρανία Παγκοσμιοποίηση Πακιστάν Ρωσία Σινεμά Σκόπια Ταλιμπάν Τελευτέα Νέα Τουρκία Χίλαρι Κλίντον γρίπη των χοίρων επίθεση λαθρομετανάστες τρομοκράτες. Higilight (5.782)
Home (28)
Slide (343)
Video (523)
ΑΙΓΑΙΟ (60)
ΑΙΣΧΟΣ (112)
άρθρα και κείμενά μας (19)
Βαλκάνια (98)
Γράφουν… (2.361)
ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ (70)
Διεθνή Νέα (546)
Δικαστικά (112)
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (1.048)
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (262)
ΕΛΛΑΔΑ (454)
Ενδιαφέροντα (542)
Επικαιρότητα (692)
Ευρωπαϊκά Νέα (193)
ΗΠΑ (69)
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ (25)
ΘΡΑΚΗ (11)
ΘΡΗΣΚΕΙΑ (44)
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ (245)
ΙΣΤΟΡΙΑ (144)
Κοζάνη-Τοπικά Νέα (106)
Κυπριακό (154)
Μακεδονικό (91)
Νέα Τάξη (552)
Ντοκιμαντέρ (21)
Οικονομία (1.183)
Ομογένεια (14)
Πολιτική (2.167)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (102)
προβοκάτσιες (53)
Ρωσία (27)
Σκοπιανό (29)
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ (139)
ΤΟΥΡΚΙΑ (85)
υγεία (28)
Ψυχαγωγία (62)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.