Saturday, 23 June , 2018

News.kozaninet.gr

Ενημέρωση χωρίς όρια

Facebook: Το Αρχείο των μυστικών υπηρεσιών

Άρθρο του Συντ. Ομάδα On Νοέμβριος - 1 - 2011

Όπως είπε ο ιδρυτής του Wikileaks, Julian Assange, «το Facebook είναι μια μηχανή κατασκοπείας της CIA, όπως και το Google, το Yahoo και το Twitter», και μάλιστα η «χειρότερη μηχανή κατασκοπείας που αναπτύχθηκε ποτέ», με άμεση διασύνδεση με τις μυστικές υπηρεσίες και άμεση πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες και την συμπεριφορά αναζήτησης του χρήστη

Θα μπορούσαμε να πούμε, ότι το Facebook είναι το γενικό ανθρώπινο στριπτίζ, κάτι που βέβαια δεν ισχύει για όλους, αλλά για πάρα πολλούς. Η συνεργασία του Facebook με τις υπηρεσίες πληροφοριών είναι πλέον κοινό μυστικό (δείτε το βίντεο στο τέλος).

 

Αυτό όμως που προκάλεσε έκπληξη, είναι η περίπτωση ενός φοιτητή Νομικής στην Γερμανία, του Max Schremps. Για τρία περίπου χρόνια χρησιμοποιούσε το Facebook και έσβυνε μετα πολλά από τα προσωπικά του δεδομένα. Κάποτε ζήτησε ως πολίτης της Ευρωπαικής Ένωσης τα προσωπικά του δεδομένα που είχαν αποθηκευθεί και διαπίστωσε, ότι όλα ήταν ακόμη αποθηκευμένα.

 

Στο μεταξύ το Facebook έχει εγκαταστήσει ένα σύστημα αναγνωρίσως προσώπου, οπου μια φωτογραφία που κάποτε φορτώσαμε αρκεί για να μας αναγνωρίσει σε οποιαδήποτε φωτογραφία φορτωνουμε μετα χωρίς εμείς να το ξέρουμε ή να το θέλουμε.

 

Σαν ένας τόπος συναντήσεως στο Internet, το Facebook ίσως να μην είναι και τόσο άσχημο, όμως το να δίνουμε πληροφορίες για τον εαυτό μας θα μπορούσε να έχει κάποτε συνέπειες. Με έναν κατάλληλο αλγόριθμο μπορεί να γίνει από τις βάσεις δεδομένων μια σούπερ αναζήτηση για το πρόσωπό μας.

 

Το ρεπορταζ της εκπομπης Monitor (πρωτο πρόγραμμα της γερμανικής ARD) δίνει μια ιδέα, που είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.

YouTube Preview Image
Οι άνθρωποι στο Facebook έχουν την (ψευδ)αίσθηση, ότι βρίσκονται σε έναν κύκλο γνωστών και συνομιλούν με «φίλους», παραβλέπουν όμως, ότι βρίσκονται ήδη στην σάλα υποδοχής των μυστικών υπηρεσιών. Όσοι απο τους αναγνώστες έχουν κάποιες γνώσεις πληροφορικής, θα φρικιάζανε αν γνωριζαν τις δυνατότητες που έχουν αυτά τα κοινωνικά δίκτυα.

 

Ο επικεφαλής του Facbook στην Γερμανία θα αντιμετωπίσει τώρα μια ακρόαση στο Γερμανικό Κοινοβούλιο (Bundestag), διότι ακόμη και τα IP εκείνων των χρηστών που χρησιμοποίησαν το κουμπί «Μ’ αρέσει» διαβιβάσθηκαν στις ΗΠΑ. Για το θέμα αυτό γραφει το περιοδικό «Manager-Magazin»:

 

Αμβούργο – Το πρώτο παγκόσμιο κοινωνικό δίκτυο Facebook θέλει να αντιδράσει στην πίεση που του ασκούν οι αρχές προστασίας προσοπικών δεδομένων στο Schleswig-Holstein και το Αμβούργο. Και τα αιτήματά τους είναι σοβαρά: ο Επίτροπος για την προστασία προσωπικών δεδομένων του Schleswig-Holstein, Thilo Weichert, ζητάει να μην στέλνονται τα δεδομένα των χρηστών στις ΗΠΑ. Και ο επίτροπος του Αμβούργου, Johannes Caspar, θέλει, η αναγνώριση των προσώπων των χρηστών του Facebook με φωτογραφίες, να γίνεται μόνο με την ρητή συμφωνία τους. Την ερχόμενη Δευτέρα αναμένεται μια συμφωνία σε ομοσπονδιακό επίπεδο. [1]

 

Ποιά άλλα είδη «αλιεύματος» δεδομένων χρησιμοποιούνται ακόμα, μπορεί κανείς μόνο να το φανταστεί. Όπως όμως δείχνει η περίπτωση του φοιτητή Νομικής, είναι σαφές, ότι τα δεδομένα δεν διαγράφονται πραγματικά, ακόμη κι αν εμείς τα διαγράφουμε.

 

Με το τελευταίο του τέχνασμα ο Zuckerberg θέλει να δημιουργήσει το αρχείο της ζωής του.

 

Για το Facebook η ζωή μας ολόκληρη δεν είναι τίποτε παραπάνω απο ένα ρονικό της ζωής μας. Και αυτό σημαίνει ότι, από την κούνια μέχρι τον τάφο η ζωή μας θα εμφανίζεται σαν ένα βιογραφικό. Ή ότι εμείς μπορούμε να διαβάζουμε το βιογραφικό των άλλων, δεδομένου ότι, οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να καταχωρήσουν χρονολογικά όλα τα δεδομένα τους, αναδρομικά μέχρι τη γέννησή τους. Και να τα «στολίσουν» και με τις ανάλογες φωτογραφίες. [2]

 

Οι άνθρωποι χάνουν όλο και περισσότερο την δυνατότητα να ζούν μαζί με άλλους ανθρώπους. Σήμερα ζούμε περισσότερο εικονικά και θεωρούμε σαν «φίλους» μας ανθρώπους που δεν έχουμε δει ποτέ και δεν ξέρουμε τίποτα γι’ αυτούς. Προφανώς το Facebook συνειδητά δεν έχει ένα κουμπί «φίλος», υποβιβάζοντας έτσι την πραγματική αξία μιας φιλίας σε ένα ευτελές και ασήμαντο πράγμα.

 

Λογικά θα έπρεπε να κλείσουμε τον λογαριασμό μας στο Facebook, αυτό όμως είναι σίγουρα μια ουτοπία. Διότι για πολλούς ανθρώπους αυτό είναι πλέον η μόνη επαφή τους με τον έξω κόσμο. Τουλάχιστον όμως δεν θα πρέπει να ανεβάζουμε φωτογραφίες ή τα προσωπικά μας δεδομένα σ’ αυτά τα «κοινωνικά» δίκτυα, του «Brave New World» του Aldous Huxley.

 

Carpe Diem

http://www.berlin-athen.eu/index.php?id=home

Με πρόστιμο 100.000 ευρώ απειλείται το Facebook

 

Με πρόστιμο 100.000 ευρώ απειλείται το Facebook

Το Facebook ίσως κληθεί να καταβάλει πρόστιμο ύψους 100.000 ευρώ, μετά την αποκάλυψη Αυστραλού φοιτητή της νομικής οτι η συγκεκριμένη … ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης είχε κρατήσει 1200 σελίδες με προσωπικά δεδομένα του, τα περισσότερα από τα οποία υποτίθεται οτι είχε σβήσει.

Ο 24χρονος Max Schrems, ζήτησε αντίγραφο των δεδομένων του, μένοντας έκπληκτος με την έκταση των πληροφοριών που υπήρχαν από την τρίχρονη παραμονή του στην ιστοσελίδα, παρ’όλο που ο ίδιος είχε διαγράψει τα περισσότερα από αυτά.

Ανάμεσα στις 1200 σελίδες δεδομένων υπήρχαν αρνήσεις σε friend requests, πληροφορίες που αφορούσαν περιπτώσεις όπου έβγαλε φίλους από τη λίστα του καθώς επίσης και όλες τις συζητήσεις που είχε κάνει εντός της ιστοσελίδας. Στα δεδομένα αυτά περιλαμβάνονταν φωτογραφίες από τις οποίες ο ίδιος είχε αφαιρέσει τα tags που τον αφορούσαν, όλα τα events που παρακολούθησε, όλα αυτά στα οποία ποτέ δεν απάντησε, όλα τα poke και τις διευθύνσεις ανθρώπων που είχε αλληλογραφήσει.

«Ανακάλυψα οτι το Facebook είχε διατηρήσει άκρως προσωπικά μηνύματα που είχα γράψει και μετά σβήσει, τα οποία εάν δημοσιοποιούνταν θα μπορούσαν να ζημιώσουν τη φήμη μου» είπε ο Schrems σε χθεσινή του συνέντευξη. Επιπλέον σχολίασε οτι με τον να κρατάει δεδομένα σε τέτοιο βαθμό το Facebook, εξομοίωνε τις πρακτικές του με αυτές της CIA ή της KGB. «Η πληροφορία είναι δύναμη και πληροφορίες που αφορούν ανθρώπους είναι δύναμη ενάντια στους ανθρώπους. Είναι τρομακτικό το γεγονός οτι όλα αυτά τα δεδομένα βρίσκονται στην κατοχή του Facebook».

Αφού εξέτασε όλα αυτά τα δεδομένα, ο Schrems κατέθεσε 22 ξεχωριστά παράπονα στον Ιρλανδό υπουργό Προστασίας Δεδομένων και θα ξεκινήσει η πρώτη ακροαματική διαδικασία μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Εκπρόσωπος του υπουργού επιβεβαίωσε οτι οι καταγγελίες θα ερευνηθούν.

«Το Facebook έδωσε στον κύριο Schrems όλες τις πληροφορίες τις οποίες ζήτησε σύμφωνα με το αίτημά του» και πρόσθεσε ότι ευχαρίστως θα απαντήσουν οποιεσδήποτε ερωτήσεις έχει να κάνει η ιρλανδική αρχή προστασίας δεδομένων.

Επισημαίνεται ότι ο Αυστραλός φοιτητής προσέφυγε στην Ιρλανδία, επειδή το Facebook υπόκειται στη νομοθεσία της χώρας αυτής.

Πηγή…

Social Media: Δείξε µου το Facebook σου να σου πω αν προσλαμβάνεσαι

Η συµπεριφορά μας στα κοινωνικά δίκτυα µπορεί να παίξει σηµαντικό ρόλο σε ενδεχόµενη πρόσληψή μας

http://news.kozaninet.gr/wp-content/uploads/2011/11/BCB.jpg 622w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px" />«Ολα επιτρέπονται στον έρωτα και στον πόλεµο» λέει ο λαός µας και στον πόλεµο των… προσλήψεων το εν λόγω ρητό επιβεβαιώνεται στο έπακρο. Τα δεδοµένα της ψηφιακής εποχής αλλάζουν δραµατικά τον τρόπο αξιολόγη σης των υποψηφίων µε τρόπους που συχνά ούτε οι ίδιοι δεν αντιλαµβάνονται. Χιλιάδες άνθρωποι συντάσσουν το βιογραφικό τους, λαµβάνουν συστάσεις από τους προηγούµενους εργοδότες τους και προβάρουν επί ώρες τις απαντήσεις που θα δώσουν στη συνέντευξη. Πιστεύουν ότι είναι καθ’ όλα προετοιµασµένοι, έχουν όµως ξεχάσει µια µικρή λεπτοµέρεια: να «ξεσκονίσουν» τη δραστηριότητά τους στο Internet!

Δηµόσιες συζητήσεις, φωτογραφίες, απόψεις, δραστηριότητες κάθε είδους στο Facebook, στο Twitter και σε blogs αποτελούν ένα ανοιχτό διαδικτυακό προφίλ του υποψηφίου, διαθέσιµο σε κάθε ενδιαφερόµενο. Οι εν λόγω πληροφορίες αξιοποιούνται εκτενώς από τους µελλοντικούς εργοδότες και, όπως όλα στη µάχη των προσλήψεων, µπορεί να βοηθήσουν έναν υποψήφιο να ξεχωρίσει ή (συχνότερα) να τον «κάψουν».

Τώρα και στην Ελλάδα

Οσοι πίστευαν ότι τέτοιου είδους διαδικτυακές έρευνες αποτελούν σενάριο επιστηµονικής φαντασίας για την Ελλάδα έµειναν έκπληκτοι από τα αποτελέσµατα της έρευνας που διεξήγαγε πέρυσι το Τµήµα ∆ιοικητικής Επιστήµης και Τεχνολογίας του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών σε στελέχη διαχείρισης ανθρωπίνου δυναµικού ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Στην ερώτηση αν χρησιµοποιούν το Internet (π.χ., αναζήτηση Google) και τα social media (π.χ., Facebook, Twitter, LinkedIn) για να αναζητήσουν πληροφορίες για τους υποψηφίους, το 40% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι το χρησιµοποιούν πάντα ή συχνά, το 44% το χρησιµοποιούν σε µέτρια συχνότητα, ενώ µόλις το 16% απάντησαν ότι δεν το χρησιµοποιούν ποτέ.

«Το ερώτηµα που τίθεται συνεπώς δεν είναι το “αν” αυτός που διενεργεί τις προσλήψεις θα ψάξει για τον υποψήφιο στο Internet αλλά το “γιατί” θα ψάξει. Η απάντηση συνήθως είναι ότι θα ψάξει για αντιφάσεις ή ανακρίβειες στο προφίλ ή στο βιογραφικό. Ολα αυτά που δεν µπορείς να ρωτήσεις τον υποψήφιο στην τυπική συνέντευξη µια αναζήτηση Google µπορεί να σου τα δώσει µέσα σε δευτερόλεπτα. ∆εν είναι τυχαίο ότι στις ΗΠΑ υπάρχουν συµβουλευτικές εταιρείες που βοηθούν τους υποψηφίους να βελτιώσουν την εικόνα τους στο Internet» τονίζει µιλώντας στο «Βήµα της Κυριακής» ο κ. Γιάννης Νικολάου, επίκουρος καθηγητής Οργανωσιακής Συµπεριφοράς στο Οικονοµικό Πανεπιστήµιο Αθηνών και υπεύθυνος για τη διεξαγωγή της παραπάνω έρευνας.

Τα social media «προσλαμβάνουν»

Αυτό που κυρίως φοβούνται όσοι αγαπούν τις θεωρίες συνωµοσίας είναι το ενδεχόµενο οι µελλοντικοί εργοδότες, ως άλλοι «χάκερ», να συλλέγουν απόρρητα προσωπικά δεδοµένα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, όπως εξηγούν έµπειρα στελέχη επιχειρήσεων, αυτή η πρακτική θα ήταν όχι µόνο παράνοµη αλλά και… περιττή καθώς η δηµόσια και ορατή σε όλους δραστηριότητα των χρηστών του ∆ιαδικτύου (π.χ., σε blogs, στο Τwitter, στα ανοιχτά γκρουπ του Facebook) αρκεί για να δώσει πλήθος πληροφορίες. «Τα δηµόσια σχόλια ενός ανθρώπου στα social media λένε πολλά για τον χαρακτήρα του. Σε ποια γκρουπ είναι και τι είδους ιδέες υποστηρίζει; Πόσοι άνθρωποι τον ακολουθούν και τι οµάδες επηρεάζει µε τον διαδικτυακό λόγο του; Αυτές είναι πληροφορίες τις οποίες έχω αναζητήσει προσωπικά πολλές φορές για υποψηφίους όταν διενεργούµε προσλήψεις. Το συχνότερο αποτέλεσµα είναι να “κόψω” κάποιον που στα χαρτιά δείχνει αξιόλογος αλλά στο Internet παρουσιάζει ακραία ή φαιδρή συµπεριφορά» λέει στο «Βήµα της Κυριακής» η κυρία Ελένη Μήλιου, διευθύντρια τµήµατος µεγάλης διαφηµιστικής εταιρείας.

Σχέσεις φανερές και υπόγειες

Αντιστρόφως, όσοι γνωρίζουν πώς να χειρίζονται τα social media µε δεξιοτεχνία µπορούν να κερδίσουν την εύνοια ενός µελλοντικού εργοδότη. «Αρκεί να αναλογιστείτε ότι το επάγγελµα του “social media µάνατζερ” δηµιουργήθηκε όταν οι µεγάλες εταιρείες αντιλήφθηκαν πως υπάρχουν άνθρωποι που µέσα από τα blogs, το Facebook και το Τwitter επηρεάζουν µε τον λόγο τους χιλιάδες ανθρώπους. Αποφάσισαν λοιπόν να δηµιουργήσουν µια νέα εταιρική θέση µε αποκλειστική αρµοδιότητα τη διαχείριση της εικόνας της εταιρείας στα social media» εξηγεί ο κ. Παναγιώτης Καζάνης, εκπρόσωπος ελληνικής εταιρείας που διενεργεί έρευνα τάσεων και εταιρικής φήµης στα social media, µεταξύ άλλων και για τµήµατα ανθρωπίνου δυναµικού εταιρειών.

Συχνά ωστόσο η «πρόσληψη» δεν γίνεται τόσο φανερά. Οπως εξηγούν στελέχη στον τοµέα της διαφήµισης, µεγάλες εταιρείες καταβάλλουν σταθερές αµοιβές σε δηµοφιλείς χρήστες των social media για να διαφηµίζουν «διακριτικά» τα προϊόντα τους µέσα από τα µηνύµατά τους. Οι εν λόγω υπόγειες υπηρεσίες αποτελούν κοινό µυστικό στον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήµισης καταλαµβάνοντας ένα τµήµα του προϋπολογισµού που αυξάνεται ανησυχητικά.

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ
Ζητούνται φίλοι… χίλιοι

Σε ορισµένες περιπτώσεις το ενδιαφέρον των εργοδοτών δεν περιορίζεται στη δηµόσια δραστηριότητα του υποψηφίου. Η 25χρονη Ειρήνη ∆αµιανάκη συνάντησε τον περασµένο µήνα αγγελία εταιρείας που ζητούσε υπάλληλο «µε δικό του λάπτοπ και περισσότερους από 1.000 φίλους στο Facebook!».

Λίγες ηµέρες αργότερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης εργασίας ο εκπρόσωπος άλλης εταιρείας δεν περιορίστηκε στον αριθµό των φίλων της αλλά τη ρώτησε αν αυτοί είναι από… ιδιωτικά σχολεία. «Επειδή η θέση ήταν για ασφαλιστικό πράκτορα, έψαχναν άτοµο µε ευκατάστατους φίλους ως πιθανούς πελάτες. Είναι σαν να µου ζητούν να µετατρέψω τους φίλους µου σε εµπόρευµα. Eνιωσα ότι η προσωπική µου ζωή τέθηκε υπό εξέταση» λέει η κυρία ∆αµιανάκη στο «Βήµα».

Η προσωπική ζωή στο Internet µπορεί να τεθεί στο στόχαστρο ακόµη και όταν µια σχέση εργασίας λήγει µε απόλυση. «Την ηµέρα της απόλυσης µου έγραψα στο status µου στο Facebook τον στίχο ενός τραγουδιού: “Φεύγω κι αφήνω πίσω µου συντρίµµια, αρρωστηµένους και αγρίµια”. Την άλλη ηµέρα µου τηλεφώνησαν από την εταιρεία και µε προειδοποίησαν σε πολύ απειλητικό τόνο να διαγράψω αµέσως τη φράση και να µην τολµήσω να αναφερθώ ξανά στην απόλυση γιατί θα έκαναν τα πάντα για να µην ξαναβρώ ποτέ δουλειά στον χώρο! Αυτό που ακόµη δεν µπορώ να καταλάβω είναι πώς το έµαθαν. Το προφίλ µου ήταν κλειστό και δεν είµαι από αυτούς που έχουν το αφεντικό τους στους φίλους τους στο Facebook» διηγείται στο «Βήµα» πρώην στέλεχος διαφηµιστικής εταιρείας.

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=427443

 

Comments are closed.

ΤΑ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
9-Ιούλ-2015 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΑ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Αντώνης Κανάκης: για το δημοψήφισμα της Κυριακής: «Αυτή είναι η ήττα. Αυτή είναι η πραγματική χρεοκοπία»

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
4-Ιούλ-2015 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αντώνης Κανάκης: για το δημοψήφισμα της Κυριακής: «Αυτή είναι η ήττα. Αυτή είναι η πραγματική χρεοκοπία»

Προσοχή! Το ευρώ αποτελεί μέρος πολυσυσκευασίας. Δεν κυκλοφορεί ξεχωριστά!

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
15-Ιούν-2015 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προσοχή! Το ευρώ αποτελεί μέρος πολυσυσκευασίας. Δεν κυκλοφορεί ξεχωριστά!

Καζάκης:Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΛΕΕΙ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΨΕΜΜΑΤΑ!

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
29-Ιαν-2015 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καζάκης:Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΛΕΕΙ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΨΕΜΜΑΤΑ!

Μήπως… υποτίθεται…;

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
20-Νοέ-2014 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήπως… υποτίθεται…;

Η Ελλάδα στον γκρεμό: Πώς φτάσαμε ως εδώ….

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
30-Οκτ-2014 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Ελλάδα στον γκρεμό: Πώς φτάσαμε ως εδώ….

Ραχήλ Μακρή: Οι ΑΝΕΛ έχουν ύποπτη στάση (βίντεο)

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
8-Οκτ-2014 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ραχήλ Μακρή: Οι ΑΝΕΛ έχουν ύποπτη στάση (βίντεο)

Βίντεο με την ψηφοφορία στην Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής, στις 12.9.2013

Άρθρο του Συντ. Ομάδα
13-Σεπ-2014 I Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βίντεο με την ψηφοφορία στην Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής, στις 12.9.2013

    Διαφημιζόμενοι


Add new tag CIA Cinema Facebook Αφγανιστάν Βαλκάνια Γερμανία Γεωργία Γκουαντάναμο Γκρουέφσκι ΕΛΛΑΔΑ Επαναστατικός Αγώνας Ευρωπαϊκή Ένωση Ευρώπη ΗΠΑ Ηνωμένες Πολιτείες Ιράκ Ιράν Ισραήλ Κοζάνη Κοσσυφοπέδιο Κύπρος Μακεδονία Μπαράκ Ομπάμα Μόσχα ΝΑΤΟ Νέα Τάξη Νέα τάξη Πραγμάτων Οικολόγων Πράσινων Ομπάμα Ουάσιγκτον Ουκρανία Παγκοσμιοποίηση Πακιστάν Ρωσία Σινεμά Σκόπια Ταλιμπάν Τελευτέα Νέα Τουρκία Χίλαρι Κλίντον γρίπη των χοίρων επίθεση λαθρομετανάστες τρομοκράτες. Higilight (5.782)
Home (28)
Slide (343)
Video (523)
ΑΙΓΑΙΟ (60)
ΑΙΣΧΟΣ (112)
άρθρα και κείμενά μας (19)
Βαλκάνια (98)
Γράφουν… (2.361)
ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ (70)
Διεθνή Νέα (546)
Δικαστικά (112)
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (1.048)
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (262)
ΕΛΛΑΔΑ (454)
Ενδιαφέροντα (542)
Επικαιρότητα (692)
Ευρωπαϊκά Νέα (193)
ΗΠΑ (69)
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ (25)
ΘΡΑΚΗ (11)
ΘΡΗΣΚΕΙΑ (44)
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ (245)
ΙΣΤΟΡΙΑ (144)
Κοζάνη-Τοπικά Νέα (106)
Κυπριακό (154)
Μακεδονικό (91)
Νέα Τάξη (552)
Ντοκιμαντέρ (21)
Οικονομία (1.183)
Ομογένεια (14)
Πολιτική (2.167)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (102)
προβοκάτσιες (53)
Ρωσία (27)
Σκοπιανό (29)
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ (139)
ΤΟΥΡΚΙΑ (85)
υγεία (28)
Ψυχαγωγία (62)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.